En massa gamla datorer och lite annat

Permalänk
Skrivet av Twilighter:

Lite si och så med matten annars ?

150 från mig plus 200 st för 3 blir 750, vilket är vad du hade fått totalt för alla utom dell, jag bjöd 900 för alla, så du förlorar 150 på den märkliga ekvationen ovan

Matte har jag inte hållit på med sen skolan Skämt åsido så var det Oskar000s korta utläggning om vad han ville göra med datorerna som avgjorde.
Men du kanske har liknande planer så okej, ditt bud leder nu, 300/st för ICL och IBM Aptiva. 150 för resten, som tidigare.

Visa signatur

Strålskadade grävlingar och lite annat hittar du här: http://elektrofredrik.deviantart.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av elektrofredrik:

Matte har jag inte hållit på med sen skolan Skämt åsido så var det Oskar000s korta utläggning om vad han ville göra med datorerna som avgjorde.
Men du kanske har liknande planer så okej, ditt bud leder nu, 300/st för ICL och IBM Aptiva. 150 för resten, som tidigare.

Jag började även min bana med just en 486 dx66 förutom de sx 25or skolan hade då. jag försöker få ihop maskiner från olika eror och saknar helt maskiner från 486or. , jag behöver dessutom åka 25mil enkel väg till linköping och då vill jag ju få med mig så det blir värt en heldag ^<^

Permalänk
Medlem

Har en bit att köra till lkpg så jag testar med ett bud på alla pryttlar jag är sugen på. Bjuder 8 lax för:

IBM PS/2 model P70 386 “bärbar”

Toshiba T3200SX “bärbar”

Zenith Data Systems modell ZFL-184-01

Powerbook 145B

Fujitsu modell CL400 Y6????

Fujitsu model etc/CL366

ICL ErgoPro C4/33V

Sun Ultra

Macintosh Plus 1Mb

IBM Aptiva

Everex Tempo, 486 DX2 66MHz

Dell Optiplex Gxpro

AST 6066d

tjockskärm, Goldstar Studioworks 56i

Visa signatur

I cannot find my faith // Any god will do // Nothing said is new // Nothing said is true // Fly away my hope

Permalänk

Klockan är en bit efter 21.00, om nån ville snajpa så har ni haft er chans.

Rollbar, du lade vinnande budet (8k) på en hög med datorer.

Dagas, du bjöd på skärm och TV. Rollbar bjöd över på skärmen, men är du fortfarande intresserad av tjock-TVn? Den är isåfall din för 25kr.

Twilighter, när jag räknat bort Rollbars bud så är följande datorer kvar:
Sinclair QL
Hemmabygge MSI 865PE Neo 2-V moderkort
Thinkpad x61 tablet
Hemmabygge Gigabyte GA-8N-SLI-Pro
Compaq CQ58-351SO

Vill du stå kvar vid ditt bud på 150kr, pruta eller avstå?

Visa signatur

Strålskadade grävlingar och lite annat hittar du här: http://elektrofredrik.deviantart.com/