Playstation store, PS plus köp misslyckas.

Permalänk
Medlem

Playstation store, PS plus köp misslyckas.

Försöker köpa PS plus. Men när jag ska betala så får ja upp denna text.

web.np.playstation.com avvisade anslutningen

Ja försöker betala från mobilen. I utlandet utanför EU med min svenska bank och bank id. Hjälp tas tacksamt emot.

Permalänk
Medlem

Har du Nordea (tror jag det var) så har det varit rätt svårt/omöjligt att få igenom köp på ps store senaste året.
Hört dock både till och från om det är löst eller ej. Men det är ju bara googla på det och se, för det har tagits upp här flera gånger.

Edit. Tästa köp värdekårder i en butik kanske istället?

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonazid:

Försöker köpa PS plus. Men när jag ska betala så får ja upp denna text.

web.np.playstation.com avvisade anslutningen

Ja försöker betala från mobilen. I utlandet utanför EU med min svenska bank och bank id. Hjälp tas tacksamt emot.

Hej
Fick samma bekymmer när jag försöker förlänga mitt abonnemang och betala via webben.
Men via konsolen funkade de fint!. Gå till kontoinformation via inställningar och välj tex abonnemang. Eventuella rabatter syns där och kort-infon man angivit funkar klockrent.
Hoppas de löser sig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disk1:

Hej
Fick samma bekymmer när jag försöker förlänga mitt abonnemang och betala via webben.
Men via konsolen funkade de fint!. Gå till kontoinformation via inställningar och välj tex abonnemang. Eventuella rabatter syns där och kort-infon man angivit funkar klockrent.
Hoppas de löser sig!

Vill bara bekräfta att det funkar för mig också via konsollen men inte via appen eller datorn. Så testa där.