ASUS ROG Laptop + PS4 Limited Edition

Permalänk

ASUS ROG Laptop + PS4 Limited Edition

Tjena! Jag säljer både en ASUS Laptop och ett PS4 Black Ops 3 Limited Edition.

Båda dessa har varit använda sedan de köptes men har under senare tiden bara stått i garderoben.

ASUS ROG Laptop 17.3" (GL702VM-GC004T)
CPU: Intel® Core™ i7-6700HQ
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
RAM: DDR4 8GB 2133MHz (Stöd för 32GB)
Lagring: 128GB SSD + 1TB HDD
Du får även med laddaren till datorn

Pris: 500kr

Lite info om datorn, den har bara använts för gaming och videoredegering. Den är nu väldigt gammal så den har sina skönhetsfläckar. Laddaren har ena katten försökt bita sönder så den har lite silvertejp på sig men annars verkar den fungera som den ska. Den har någon gång för längesedan blivit rengjord av damm.

Har inte testat några spel eller så på den under de senaste åren men den verkar vara väldigt långsam när den ska extrahera filer samt när den ska hantera filer generellt. Jag har kört unigine heaven och fick att grafikkortet hamna på runt 86-88 grader. Priset går definitivt att diskutera.

PS4 Black Ops 3 Limited Edition
Lagring: 1TB

Det som följer med är följande: Strömkabel samt 2 handkontroller som tydligen har "stick drift". Inga andra kablar följer med.

Lite info om playstationet, den låter otroligt mycket när den startas och den stänger av sig själv när spel startas. Den är fabriksåterställd men verkar helt enkelt överhettas. Jag skulle gissa på att kylpastan är dålig men jag kan tyvärr inte så mycket om just playstation konsoler. Den som hade playstationet innan mig hade öppnat den för att rengöra fläkten men inte mer än så. När playstationet startar så blir den direkt varm och börjar låta.

Pris: 800kr

Kvitton finns inte på något av dem.

Endast upphämtning i Göteborg och jag kommer prioritera den som kan hämta det som tidigast. Inget pris är ristat i sten utan går att diskuteras.
Förbehåller mig rätten att neka bud och välja hur/när/vem jag säljer till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar datorn för 500:-, när kan man hämta upp datorn? Bor också i GBG.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubiz:

Tar datorn för 500:-, när kan man hämta upp datorn? Bor också i GBG.

Jag ställer mig gärna på kö, om inte budgivning är aktuellt

Permalänk
Medlem

ställer mig ochså på kö

Permalänk
Skrivet av HerrAnderzzon:

Jag ställer mig gärna på kö, om inte budgivning är aktuellt

Skrivet av ResarXam:

ställer mig ochså på kö

Tack för intresset men datorn är tyvärr såld!

Permalänk

Annonsen är avslutad