Permalänk
Medlem

Google, play store.

Gäller min frus tfn., Samsung S10e. Hon är inloggad på Google med alla uppgifter synliga. Dock, när hon ska in på Play store som kräver inloggning, så går inte detta. Kommer till slut ett meddelande "nånting gick fel, försök senare". Problemet är bankid som behöver uppdateras, för att en gammal version används. Detta måste göras i Play store. Jag har lagt åtskilliga timmar på detta men inte lyckats. Alla lösen och mail är korrekta. Tror inte det hjälper att ominstallera tfn., kontona på Google finns ju kvar. Kan nån här komma med förslag på lösning? Finns ingen mänsklig varelse man kan prata med på Google.

Permalänk
Medlem

Testa följa punkterna under "clear data, clear cache"
Håller tummarna!

https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/what-to-do-...

Permalänk
Medlem

Om ni kör över Wifi, testa över 4g. Och tvärtom. Om det kanske är anslutningsproblem.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Om inget ovanstående funkar, testa att installera Aurora Store via f-droid.org (du hittar nedladdningslänken för APK-filen under "Versions" (leta efter "Download APK")). Välj att använda appen anonymt och gå sen till Updates-menyn längst ner. Då ska hon kunna uppdatera BankID utan några som helst problem.

Inget olagligt eller inget skumt bakom det hela. Aurora Store är bara en front-end av Google Play Store.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.