Permalänk
Medlem

Fractal Design HDD bur 5 bay

Söker den gamla HDD buren som var löstagbar i Fractal design define r4, r5 och Arc midi. Helst med samtliga 5 trays kvar. Men är okej om 1 skulle saknas.

Betalar givetvis frakten om den inte finns i närheten

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kolla med Fractal Designs support om du inte redan gjort det 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Kolla med Fractal Designs support om du inte redan gjort det 🙂

Ska prova! Men med tanke på att de är ett tag sedan de sluta med dessa, är jag inte hoppfull 😅

Permalänk
Medlem

Ganska säker på att jag har , ska kolla när jag kommer hem från jobbet

Visa signatur

MSI x470 gaming plus max - Ryzen 5800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Kingston Fury 3200Mhz - Cooler Master 850 v2 - Lian Li Lancool 216.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pehrnow:

Ganska säker på att jag har , ska kolla när jag kommer hem från jobbet

Ser fram emot svar 👍

Permalänk
Medlem

Har denna:
https://imgur.com/a/Cq4t4cL

Lite småskev, men är pga den legat i en kartong med annat i garaget. Den saknar en släde. Ska se om jag hittar den.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Minns jag rätt hade jag ett R4, men kan ha varit ett R3. Köpte chassiet typ 2015.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

R5 enligt Webhallen kvittot på mina sida där.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Har denna:
https://imgur.com/a/Cq4t4cL

Lite småskev, men är pga den legat i en kartong med annat i garaget. Den saknar en släde. Ska se om jag hittar den.

Om du hittar den sista bracketen så kan vi göra affär, annars avvaktar jag o väntar på han tidigare om hans är 100% komplett 👍

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har en liggandes med alla trays. Mvh

Permalänk
Medlem

Kommer från ett R4 chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tudz:

Hej! Jag har en liggandes med alla trays. Mvh

Pm!

Permalänk
Medlem

Mitt var komplett , från ett R5

Visa signatur

MSI x470 gaming plus max - Ryzen 5800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Kingston Fury 3200Mhz - Cooler Master 850 v2 - Lian Li Lancool 216.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av pehrnow:

Mitt var komplett , från ett R5

Ledsen, men tudz hann före 😅