Permalänk
Medlem

Billigt datorpaket!

Ska sälja brorsans dator, allting är i bra skick, inköpt från inet tidigt i år.

Säljs helst som paket men kan skickas om så behövs!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr Köper, Hämtar till slutet på veckan om det funkar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RX7600 - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
Krysslådahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 VI

Permalänk

skärmen 1000kr skicka!

Permalänk
Medlem

Hej,

Ställer mig i kö på denna men kan ej hämtas på plats utan skulle behövas skickas.

Lite sidospår men behöver ett bollplank: är tänkt som en gamingdator till sonen som vill köra Sea of Thieves, Roblox, Minecraft och andra enklare spel på Steam. Var ett bra tag sedan man var involverad och hade koll på datorer & utrustning men kan denna passa in för ändamålet?

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paradiddle:

Hej,

Ställer mig i kö på denna men kan ej hämtas på plats utan skulle behövas skickas.

Lite sidospår men behöver ett bollplank: är tänkt som en gamingdator till sonen som vill köra Sea of Thieves, Roblox, Minecraft och andra enklare spel på Steam. Var ett bra tag sedan man var involverad och hade koll på datorer & utrustning men kan denna passa in för ändamålet?

Jag har köpt den idag.

Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RX7600 - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
Krysslådahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 VI