Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Jag skulle bara in och köpa en nyckelring för 99 kr.. Jag köpte inte nyckelringen.

Permalänk
Medlem

Behov för ny mobil. Alltid vart väldigt nöjd med min Samsung s20 note ultra så fick bli en s24+ De kastade en tablet på mig som får bli lillgrabbens backup.

Första semesterdagen blir alltså pill med ny mobil. Kunde vart värre

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

Lyckades lägga vantarna på ett par inplastade utgåvor av Warcraft III: RoC och TFT för en billig peng på Tradera. Blizzard saboterade den digitala utgåvan av Warcraft 3 när Reforged släpptes, så jag tyckte det skulle vara praktiskt att ha originalspelet till hands, på skiva.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D | Intel Core i7-3770K 3.9GHz med Corsair iCUE H115i Elite Capellix XT | Asus Z77 Sabertooth | Corsair Vengeance Pro Black 4x8GB 1866MHz CL9 | 2x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB, SLI | X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Samsung 870 EVO 2TB, Samsung 870 EVO 1TB, 2x Seagate Barracuda 2TB | Corsair AX860i | DELL P991 Trinitron | Windows XP/10 Dual-Boot |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Lyckades lägga vantarna på ett par inplastade utgåvor av Warcraft III: RoC och TFT för en billig peng på Tradera. Blizzard saboterade den digitala utgåvan av Warcraft 3 när Reforged släpptes, så jag tyckte det skulle vara praktiskt att ha originalspelet till hands, på skiva.

<Uppladdad bildlänk>

Jag tror jag har kvar mina ex

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Ny för mig! Trodde aldrig att jag skulle skaffa en Breitling. Men den matchar bra med min tribaltatuerade arm.

(Svansen tillhör inte en tvättbjörn utan det är katten som inspekterar sin nya kattgård.)

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Fyndade denna på IKEA's fynd avdelning, shoe for scale (hade ingen banan).

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet så man vet vad man kan göra resten av semestern

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk
Medlem

Beställde en sådan under helgen med som kom idag

3990:- men ska även få tillbaka lite över 600:- på min gamla surfplatta som jag skickar in.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN

Permalänk
Medlem

Köpte ny SAGE grill-ugn för att utvidga mitt köks Arsenal med lite flera möjligheter.

Magnetisk Eject funktion så den drar ut plattan när man öppnar dörren.

Köpte den för att komplementera min SAGE 3-in-one Air Fryer Mikrovågs ugn som jag har haft ungefär i 1.5 år nu, är så nöjd med produkten att jag ville ha lite flera möjligheter.

Dom kan båda "Air-Fry", men den ena har mikrovågsugn med Inverterare, den andra är en rejäl grill med hela 5 grill element (du ser två av dom under korgen på andra bilden), den har också "slow-cook" funktion på typ 4 timmar.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av JoOngle:

<Uppladdad bildlänk>

Köpte ny SAGE grill-ugn för att utvidga mitt köks Arsenal med lite flera möjligheter.

<Uppladdad bildlänk>

Magnetisk Eject funktion så den drar ut plattan när man öppnar dörren.

<Uppladdad bildlänk>

Köpte den för att komplementera min SAGE 3-in-one Air Fryer Mikrovågs ugn som jag har haft ungefär i 1.5 år nu, är så nöjd med produkten att jag ville ha lite flera möjligheter.

Dom kan båda "Air-Fry", men den ena har mikrovågsugn med Inverterare, den andra är en rejäl grill med hela 5 grill element (du ser två av dom under korgen på andra bilden), den har också "slow-cook" funktion på typ 4 timmar.

Fina grejer, och micron är betydligt större än vad den ser ut att vara. Får ju plats med en hel stol i den

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Snusfri
Skrivet av vinylens:

Beställde en sådan under helgen med som kom idag
<Uppladdad bildlänk>
3990:- men ska även få tillbaka lite över 600:- på min gamla surfplatta som jag skickar in.

Varst fick du det priset?

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Blev en fysisk utgåva av Baldur's Gate 3 fast man redan köpt det på PC sen Limited Run Games Shantae collection med box, blev lite dyr men fortfarande mycket billigare än Nintendo Switch collection.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Ursäkta om jag lägger mig i men kolla in Samsung sommardeals på benify.

Visa signatur

"It's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it"

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Samsung hade lite kampanj under midsommar helgen så kunde inte låta bli.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett spel

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

Fick leta begagnat för att hitta, men fann en kopia till slut!

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Snusfri
Skrivet av NidoKing:

Ursäkta om jag lägger mig i men kolla in Samsung sommardeals på benify.

Det var det första jag kollade.

Skrivet av vinylens:

Samsung hade lite kampanj under midsommar helgen så kunde inte låta bli.

Tackar.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

NAS, QNAP TS-664-8G, inkl. 4 st 16 TB hårddiskar och en 2 TB NVME.

Permalänk
Medlem

Kom lite prylar idag. Noctua fläktgaller (140mm och 120mm) från Inet.
Noctua fläktarna köpte jag på Sweclockers marknad, modell NF-A-12x25.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

https://i.imgur.com/tRSdxlK.jpg

NAS, QNAP TS-664-8G, inkl. 4 st 16 TB hårddiskar och en 2 TB NVME.

Får plats med många stora skolarbeten på dessa diskar!

Permalänk
Medlem

Wario land till Wii samt new 2ds xl med Mario Kart 7

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

Blir som en setupbild men är ju iofs också för att allt är nytt förutom skrivbord, lampa och router.

Mac Mini M1 16GB 1TB begagnad

Har varit i Apples ekosystem sen iPhone 4 tiden. Det enda som fattats har varit en Mac-dator. Har senaste åren tänkt att gå över till Mac men inte blivit av. Gjorde slag i saken för någon vecka sedan och sålde min Windows laptop. Sedan började jakten på en Mac mini. Eftersom jag mest kommer använda den till att surfa webben samt redigera lite familjebilder/videos så kände jag inte för att gå på en ny M2. Så spanade efter begagnad M1/m2, men i princip allt som dykt upp har varit basversionen med 8gb/256gb. Någon enstaka 8gb/512gb. Jag var ute efter 16gb/512gb men allra helst 16gb/1tb. Plötsligt dök en M1 16gb/1tb för 8000kr så slog till direkt.

Dold text

28" Samsung U28R55 - 3840x2160 (4k / UHD) - IPS - HDR10 - 4 ms - Skärm

Behövde ju såklart en skärm till den. Valet föll på denna då det var en av de billigaste 4K IPS jag kunde hitta, som dessutom hade fått bra recensioner. Och jag är riktigt nöjd med den! Blir perfekt till både Mac Minin samt när jag jobbar hemifrån och kopplar in jobbdatorn. Visst hade det varit ett plus att kunna höja och sänka den, men det löste jag med produkten nedan.

Dold text

Maxmount Skärmställ med lådor

Behövde som sagt få upp skärmen så fick bli köp av skärmställ. Valet föll på denna med lådor så jag kan förvara kablar, extern ssd osv. Kan även förvara tangentbord och mus i hålet i mitten. Men har hittills blivit barnens iPads som förvarats där. (Funderar på en ny till mig själv förhoppningsvis, som tar över den platsen).

Dold text

Logitech Mx Keys mini och Mx master 3s

Behövde ett nytt tangenbord och mus. Valet föll på dessa då jag läst mycket gott om båda. Blev inte det fullstora tangentbordet då jag privat inte behöver numpad. Och de enstaka ggr jag jobbar hemifrån i månaden klarar jag mig utan. Och tangentbordet är underbart skönt att skriva på och känns rejält. Musen är helt underbar, också. Perfekt för mig med lite större händer också. Varför har man inte slagit till på en tidigare?
Det jobbiga är dock att jag nu sitter på bättre och skönare tangebord/mus hemma än på jobbet. Vi har ej dessa som val i sortimentet på jobbet, utan enklare hp grejer. Får nog ta och köpa fullstora Mx keys S och en till Mx master 3s att ha på jobbet. Är värt att stå för det själv när man sitter vid datorn 8h om dagen.

Dold text

Modern Work Skrivbordsmatta i merinoull med ditsydd musmatta av alcantara

Fastnade för denna när jag sökte runt efter något att ha tangentbord och mus på. Inget man gejmar på kanske men fungerar utmärkt till det vardagliga och jobb.

Dold text

Rh Logic 400 begagnad

Behövde ju något att sitta på. De ggr jag suttit med jobblaptopen vid skrivbordet har jag bara dragit fram en köksstol. Inte alls optimalt. Bara några enstaka ggr i månaden jag jobbar hemifrån, men nu kommer jag ju även sitta lite mer när jag har en stationär dator privat och inte en laptop. Tanken var först att bara åka och köpa en ny Flintan eller liknande billig på Ikea. Men sökte här på forumet och såg att folk tipsade om att fynda på blocket. Har haft koll under en vecka och tillslut så kom denna upp bara 30min med bil bort. Så åkte och kika på den och den var i väldigt fint skick precis som det stod i annonsen. Priset var 1500kr, typ 1/10 av nypriset. Och 500kr dyrare än Flintan på Ikea där enda justering är upp och ned. Bara suttit några timmar i den idag men tycker den är minst lika skön som min Kinnarp på jobbet. Och kan justera rygghöjd, sittdjup osv vilket inte hade varit fallet med Flintan från IKEA. Och känns ändå väldigt bra att man kommer sitta skönt här hemma nu också. Inget nackstöd, men känner att jag inte är i behov av det här hemma. Vill jag ha det så går det lätt att komplettera med det.

Dold text
Dolde all text till varje produkt med spoilertaggar så blir det inte så grötigt.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Wescan:

https://imgur.com/DblF9mm.jpg
Blir som en setupbild men är ju iofs också för att allt är nytt förutom skrivbord, lampa och router.

Mac Mini M1 16GB 1TB begagnad

Har varit i Apples ekosystem sen iPhone 4 tiden. Det enda som fattats har varit en Mac-dator. Har senaste åren tänkt att gå över till Mac men inte blivit av. Gjorde slag i saken för någon vecka sedan och sålde min Windows laptop. Sedan började jakten på en Mac mini. Eftersom jag mest kommer använda den till att surfa webben samt redigera lite familjebilder/videos så kände jag inte för att gå på en ny M2. Så spanade efter begagnad M1/m2, men i princip allt som dykt upp har varit basversionen med 8gb/256gb. Någon enstaka 8gb/512gb. Jag var ute efter 16gb/512gb men allra helst 16gb/1tb. Plötsligt dök en M1 16gb/1tb för 8000kr så slog till direkt.

Dold text

28" Samsung U28R55 - 3840x2160 (4k / UHD) - IPS - HDR10 - 4 ms - Skärm

Behövde ju såklart en skärm till den. Valet föll på denna då det var en av de billigaste 4K IPS jag kunde hitta, som dessutom hade fått bra recensioner. Och jag är riktigt nöjd med den! Blir perfekt till både Mac Minin samt när jag jobbar hemifrån och kopplar in jobbdatorn. Visst hade det varit ett plus att kunna höja och sänka den, men det löste jag med produkten nedan.

Dold text

Maxmount Skärmställ med lådor

Behövde som sagt få upp skärmen så fick bli köp av skärmställ. Valet föll på denna med lådor så jag kan förvara kablar, extern ssd osv. Kan även förvara tangentbord och mus i hålet i mitten. Men har hittills blivit barnens iPads som förvarats där. (Funderar på en ny till mig själv förhoppningsvis, som tar över den platsen).

Dold text

Logitech Mx Keys mini och Mx master 3s

Behövde ett nytt tangenbord och mus. Valet föll på dessa då jag läst mycket gott om båda. Blev inte det fullstora tangentbordet då jag privat inte behöver numpad. Och de enstaka ggr jag jobbar hemifrån i månaden klarar jag mig utan. Och tangentbordet är underbart skönt att skriva på och känns rejält. Musen är helt underbar, också. Perfekt för mig med lite större händer också. Varför har man inte slagit till på en tidigare?
Det jobbiga är dock att jag nu sitter på bättre och skönare tangebord/mus hemma än på jobbet. Vi har ej dessa som val i sortimentet på jobbet, utan enklare hp grejer. Får nog ta och köpa fullstora Mx keys S och en till Mx master 3s att ha på jobbet. Är värt att stå för det själv när man sitter vid datorn 8h om dagen.

Dold text

Modern Work Skrivbordsmatta i merinoull med ditsydd musmatta av alcantara

Fastnade för denna när jag sökte runt efter något att ha tangentbord och mus på. Inget man gejmar på kanske men fungerar utmärkt till det vardagliga och jobb.

Dold text

https://imgur.com/GTLi8x0.jpg

Rh Logic 400 begagnad

Behövde ju något att sitta på. De ggr jag suttit med jobblaptopen vid skrivbordet har jag bara dragit fram en köksstol. Inte alls optimalt. Bara några enstaka ggr i månaden jag jobbar hemifrån, men nu kommer jag ju även sitta lite mer när jag har en stationär dator privat och inte en laptop. Tanken var först att bara åka och köpa en ny Flintan eller liknande billig på Ikea. Men sökte här på forumet och såg att folk tipsade om att fynda på blocket. Har haft koll under en vecka och tillslut så kom denna upp bara 30min med bil bort. Så åkte och kika på den och den var i väldigt fint skick precis som det stod i annonsen. Priset var 1500kr, typ 1/10 av nypriset. Och 500kr dyrare än Flintan på Ikea där enda justering är upp och ned. Bara suttit några timmar i den idag men tycker den är minst lika skön som min Kinnarp på jobbet. Och kan justera rygghöjd, sittdjup osv vilket inte hade varit fallet med Flintan från IKEA. Och känns ändå väldigt bra att man kommer sitta skönt här hemma nu också. Inget nackstöd, men känner att jag inte är i behov av det här hemma. Vill jag ha det så går det lätt att komplettera med det.

Dold text

Det var den största ”Dock” jag sett.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Blev en fysisk utgåva av Baldur's Gate 3 fast man redan köpt det på PC sen Limited Run Games Shantae collection med box, blev lite dyr men fortfarande mycket billigare än Nintendo Switch collection.

https://i.imgur.com/tzTH7vn.jpeg

Det blev ett par till spel innan helgen men nu måste det nog åkas till IKEA snart, börjar bli dåligt med plats på hyllorna.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

Lite nya ljudprylar till datorn inför semestern

Permalänk
Medlem

Hann fånga en på Inets stream. Lite tråkigt och standard för denna tråd kanske men men.
Nu är det bara skärmen kvar, sen har jag slut på ursäkter för att vara dålig på CS... 😅

Visa signatur

Nr 1: X670, 7800X3D, Peerless Assassin, 32GB 6000MHz CL36, 9070 XT, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, FD North.
Nr 2: B550, 5700X, Hyper 212 Evo V2, 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk
Medlem

Bambu Lab A1

Funderat ett tag på att det vore roligt att lära sig 3D-modellering och framförallt kunna fixa saker här hemma. Nu haft denna några veckor och är så extremt nöjd. Både roligt och väldigt användbart.

Nu håller jag på att bygga om det lilla kryp-in jag ska ha denna i. Temporärt bord på bilden så ursäkta röran.

Permalänk
Medlem

Virke och pontoner till sommarens projekt.

Permalänk
Medlem

JBL 310

Tjena.
Köpte mig en JBL Partybox 310, riktigt grym bass och spelar högt. Precis vad man behöver nu när man har 3 veckors semester 😀