1070ti, Chassin, Moderkort m.m.
Hej!
1. MSI Pro Z690-A WIFI DDR4. Kortet är ursprungligen inköpt i November 2022 på Inet. Sedan dess har det gått i retur pga. produktionsfel och blivit utbytt. Köpte annat moderkort under processen då jag inte kunde vara utan så det nya kortet är så pass nytt och orört att det fortfarande är oöppnat i postpaketet från Inet.
Skickade även med den ram som satt i (Corsair Vengeance LPX Black 16GB (4x8GB) vid supportärende, ramen är från 2019 men funkar felfritt enligt mig och även nu Inet haha. Kommer prioritera att sälja båda tillsammans för enkelhetens skull (då denna som sagt ligger nedpackad med moderkortet) men separat funkar också. Även upphämtning prioriteras men ligger som sagt i postpaketet fortfarande så skicka bör vara smidigt det med.
2. Dator
2a. Chassi: Fractal Design Define S
2b. PSU: Corsair TX850
2c. RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz CL9 3x4GB (sticka som inte längre vill boota därav endast 3)
2d. MOBO: Gigabyte GA-X58A-UD3R
2e. CPU: Intel i7-930
2f. CPU-kylare Cooler Master Hyper 212 Evo
Chassi och CPU-kylare sparsamt använt. Skulle bygga nytt men fick barn. Datorn bootade sist jag använde den men kan inte svara på hur det ser ut nu, detta var ca. 5 år sedan. Skulle det vara något problem löser vi det! Värdet ligger ju inte främst i moderkort och CPU haha. Säljes gärna i sin helhet för bra pris.
3. Skärmfäste iiglo MM200
4. Mikrofon Samson C01U
5. Playstation 3 Slim 320gb Tillhörande kontroll.
6. Asus skärm: ASUS 27 tum 1440p PB278QR
7. BENQ skärm: Benq G2420HDB
8. Asus Router - SÅLD
9. Asus Strix 1070ti
Tror det var allt. Säljer till vem jag vill etc etc.