Minimotors speedway 5 el scooter

Permalänk
Medlem

Minimotors speedway 5 el scooter

Hej slumpar bort min speedway 5 el scooter eftersom den står i källaren och dammar efter jag bytt jobb som ligger 5 min bort.

https://dualtronnordic.com/en/product/speedway-5/

Den importerades från Frankrike 2019 och har kört på fint sen dess.

Jag har bytt ut stötdämpare på framhjulet för extra komfort samt bytt ut bromsarna fram o bak till bättre 3e part.

Det kan vara pyspunka på bakhjulet men rullat på utan problem när jag fyllt på med däck slime varje åk säsong.

Styrhantagen är något lösa så rekomenderas att byta ut det.

Skicket är ok i min mening och satt priset därefter.

Följer med 2st laddare för snabbare laddning.

Även ryggsäck från boblbee och knäskydd ingår om så önskas.

Just nu är båda däcken tomma och batteriet urladdat.
Om så önskas kan jag ladda den och pumpa hjulen.

Det är en tung pjäs på runt 30kg som hämtas på plats.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🖥️ 5090 Rtx FE | Ryzen 9800x3D | G.Skill Trident Z Neo 6000Mhz 2x32 GB | Asus ROG Crosshair X670E Gene | Corsair AX1200i | Samsung 990 Pro 2x 2TB |

🥽 Nuvarande VR | Varjo Aero / Quest 3

Tidigare VR | Oculus DK2 | HTC Vive | Oculus Rift | HTC Vive Pro | Samsung Gear VR | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro 2 | Meta Quest Pro | Pimax Crystal | PlayStation VR 2 | Pimax Crystal Light | Pimax 8KX

Permalänk
Medlem

500kr kan komma och hämta imorgon? Eller närsomhelst. Skulle uppskattas om du kan ladda och pumpa innan så man kan testa lite snabbt på plats

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka budet efter lite research sorry, behöver kanske en lite barnvänligare modell för mina syskon...

Permalänk
Medlem

Tar den gärna, pm

Permalänk

Bjuder 800kr, hämtar. Uppskattas om du kan ladda och pumpa däcken!

Permalänk
Medlem

900 kr bjudet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Pumpat däcken och satt den på laddning nu.
Det är dual motor varianten.

Visa signatur

🖥️ 5090 Rtx FE | Ryzen 9800x3D | G.Skill Trident Z Neo 6000Mhz 2x32 GB | Asus ROG Crosshair X670E Gene | Corsair AX1200i | Samsung 990 Pro 2x 2TB |

Tidigare VR | Oculus DK2 | HTC Vive | Oculus Rift | HTC Vive Pro | Samsung Gear VR | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro 2 | Meta Quest Pro | Pimax Crystal | PlayStation VR 2 | Pimax Crystal Light | Pimax 8KX

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen ikväll.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk