Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem

Jag bara sökte fram ex kaffemaskinen på produktnamn och kunde då lägga den i korgen och köpa den.
Ja, det snurrar länge. Antagligen pga trycket.
Vet ej om de släpper produkterna när de presenterats på streamen, eller om allt släpptes direkt.
Man kan se alla produkter här: https://www.power.se/kampanj/powerlive-produkter/ om det blir fler vet jag ej.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Watch Ultra LTE för 4 489kr beställd

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Hahaha detta var det sjukaste. Vi har fler folk på tiktok än FB-eventet, och de verkar inte fatta att "spin the wheel" samt "ja tack" inte fungerar på tiktok, utan det är enbart FB, trots detta så är det tusentals kommentarer som strömar in "JA TACK" .

Verkar ju förvisso fungera sådär på Facebook med så det kanske spelar kvitta

Man kanske kunde ha någon som kunde något om produkterna och teknikerna för det man visar upp med.

Permalänk
Medlem

Herrejösses vilket stökigt event, att man kan alla koder eftersom de inte är det minsta unika, att hemsidan knappt lever, att streamen till och från fryser, att det inte finns tydliga instruktioner vad som ens händer eller hur man deltar eller att allt de säger är "helt galet", "otoligt", "underbart", osv.
Jag har eventet på en sidoskärm medan jag spelar, håller ändå på att tappa det av att lyssna på det här tjafset som inte säger något användbart egentligen. Är som att lyssna på reklam, fast i timmar, ingen "personlighet" eller något som skulle göra det till en underhållande stream, bara säljarprat i högt tempo.

Aja, de försöker i alla fall.

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Buds3 true wireless 1290kr med 699kr rabatt

Permalänk
Skrivet av Bazisten:

Samsung Galaxy Buds3 true wireless 1290kr med 699kr rabatt

Funderar på det värt eller?

Permalänk
Medlem

Jag får fel pris på skrivaren. Nu verkar det fungera iaf att reservera den. Förut stod det bara och snurrade men nu gick det komma vidare. Dock blev priset fel.

Update: Priset ändrades efter att jag gick förbi sista steget i reservationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Hahaha detta var det sjukaste. Vi har fler folk på tiktok än FB-eventet, och de verkar inte fatta att "spin the wheel" samt "ja tack" inte fungerar på tiktok, utan det är enbart FB, trots detta så är det tusentals kommentarer som strömar in "JA TACK" .

Fungerar tydligen hur bra som helst på tiktok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag får fel pris på skrivaren. Nu verkar det fungera iaf att reservera den. Förut stod det bara och snurrade men nu gick det komma vidare. Dock blev priset fel.

Jag fick igenom tillslut när man gjorde om det lite då och då, 239kr med upphämtning i butik.

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte riktigt konceptet... De sänder alltså på Facebook och tar betalt i något slags stjärnor för att kunna skriva i chatten. Det verkar kosta 30 kr. Är det priset för att delta i tävlingarna eller? Jag skrev koden för skrivaren strax efter att de sa den, och när jag fick länken var den redan slutsåld samt att priset var fel? Är priserna rabatterade innan de går ut i streamen eller? Vad är i så fall syftet med streamen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Jag fattar inte riktigt konceptet... De sänder alltså på Facebook och tar betalt i något slags stjärnor för att kunna skriva i chatten. Det verkar kosta 30 kr. Är det priset för att delta i tävlingarna eller? Jag skrev koden för skrivaren strax efter att de sa den, och när jag fick länken var den redan slutsåld samt att priset var fel? Är priserna rabatterade innan de går ut i streamen eller? Vad är i så fall syftet med streamen?

Det som betalas tror jag är donationer så de ger inga fördelar om jag förstår rätt. Är väl vissa som tror de får större sannolikhet att vinna eller nåt.

Tror priserna ändrades innan streamen för de orkar förmodligen inte sitta och ändra eller nåt. Men inte säker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Fungerar tydligen hur bra som helst på tiktok.

Power skrev själva vid upprepande tillfällen att man skall skriva på FB, och inte tiktok. Kan vara så att de gav med sig till slut, då ingen plockade upp budskapet.

Permalänk
Medlem

Fick igenom mitt köp på min JÄVLA tandborste!
Tog bara 30 JÄVLA minuter av mitt liv!

Ursäkta mitt svärande, men är nog värsta stream någonsin, mun diarre på högnivå

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 8 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Kom in lite sent, men enbart för tandborsten. Vad var det för JA TACK XX?

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Tror det räcker att du lägger den i kundkorgen så får du rabatten direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Bra du köpte en tandborste då, perfekt köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

https://www.power.se/personvaard/tandvaard/eltandborstar/ocle...

Uppdaterade sidan efter några minuter, och TILL SLUT fick jag den!

ENDA jag ville ha efter att min hade gått sönder efter 4år.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

101, men provade nu, kan inte lägga beställning via deras länk. Markerad som slutsåld, trots att den finns i flera butik och online.

Var det 499 den skulle kosta?

Har inte orkat försöka navigera på deras hemsida, men på Amazon ligger denna på 550kr
https://www.amazon.se/Oclean-eltandborste-snabbladdning-batte...
https://www.amazon.se/Oclean-Smart-Sonic-Electric-Toothbrush/...
Tror det är samma, men inte säker.

EDIT:
Detta ser mer rätt ut, något fodral var med
https://www.amazon.se/Oclean-tandborste-borsthuvuden-resefodr...

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Skrivet av Dhanjel:

Jag fick igenom tillslut när man gjorde om det lite då och då, 239kr med upphämtning i butik.

Vad var det för url?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Jag bara sökte fram ex kaffemaskinen på produktnamn och kunde då lägga den i korgen och köpa den.
Ja, det snurrar länge. Antagligen pga trycket.
Vet ej om de släpper produkterna när de presenterats på streamen, eller om allt släpptes direkt.
Man kan se alla produkter här: https://www.power.se/kampanj/powerlive-produkter/ om det blir fler vet jag ej.

Vilken kaffemaskin och till vilket pris? Kikade på den Philips men vet inte vad det rabatterade priset var..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattedatten:

101, men provade nu, kan inte lägga beställning via deras länk. Markerad som slutsåld, trots att den finns i flera butik och online.

Var det 499 den skulle kosta?

Har inte orkat försöka navigera på deras hemsida, men på Amazon ligger denna på 550kr
https://www.amazon.se/Oclean-eltandborste-snabbladdning-batte...
https://www.amazon.se/Oclean-Smart-Sonic-Electric-Toothbrush/...
Tror det är samma, men inte säker.

ja, den verkar tokslut

Permalänk
Medlem

"koderna" som man ska kommentera för att få en länk är en helt vanlig produktlänk till produkten.

Man kan alltså lika gärna söka upp produkten själv och lägga den i varukorgen, så kommer rabatten automatiskt. Och då hinner du före alla andra också.

De produkter som inte är i lager kommer att bli i lager när de börjar prata om den på streamen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Det är samma fast utan extra borsthuvud och resfodral. Detta är den exakta för 758 kr:

https://www.amazon.se/Oclean-tandborste-borsthuvuden-resefodr...

Annars direkt ifrån Oclen

https://se.oclean.com/products/x-pro-elite-gra-paket

80 euro.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

För de som tittar på tandborste och inte amazon-vägrar (vilket jag kan förstå) tycker jag nog denna deal är väldigt bra: https://www.amazon.se/Oclean-Pro-intelligent-intensiteter-bor...

En nyare variant (tror jag) av samma tandborste + 6 borsthuvud. Men ser nu att du skickat typ samma, fast ett mer borsthuvud har faktiskt din. 80 euro blir dock mer pga växling.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

"koderna" som man ska kommentera för att få en länk är en helt vanlig produktlänk till produkten.

Man kan alltså lika gärna söka upp produkten själv och lägga den i varukorgen, så kommer rabatten automatiskt. Och då hinner du före alla andra också.

De produkter som inte är i lager kommer att bli i lager när de börjar prata om den på streamen.

Haha vilket omständigt jävla förfarande man försöker ge sken av. Otroligt oklart. Nåja, bara vänta vidare efter nya deals på tandborstar

Permalänk
Medlem

Nu är sändningen slut och de sa att man kan handla till 20:30. På hemsidan står det:

"Du som tittat på vår Live kan fortfarande handla fram till kl 20:30!

Priserna visas till ordinarie pris och rabatten kommer att dras i kassan."

Men hur kan de veta att jag har tittat på deras Live? Eller är det bara att alla får rabatterat pris i kassan under intervallet?

Jag ser bara ordinare priser på kampanjsidan - så hur ska jag ens veta hur häftiga rabatter de har? Förvirringen är total! https://www.power.se/kampanj/powerlive-produkter/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Ja man var tydligen tvungen att betala med stjärnor för ens kommentar skulle synas i chatten på FB. Nej den här liven var ingen höjdare av Power, bara en massa sälj snack, ingen personlighet alls.

Nästa gång sänd det på Youtube eller Twitch!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Power skrev själva vid upprepande tillfällen att man skall skriva på FB, och inte tiktok. Kan vara så att de gav med sig till slut, då ingen plockade upp budskapet.

Fel dom hade vinnare från TikTok också.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Var det idag kl 21 deras "Black Friday" deals skulle komma igång? Som i idag, samma dag de körde streamen?

Hade zonat ut lite där i slutet, började automatiskt filtrera deras röster, haha.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Ja man var tydligen tvungen att betala med stjärnor för ens kommentar skulle synas i chatten på FB. Nej den här liven var ingen höjdare av Power, bara en massa sälj snack, ingen personlighet alls.

Nästa gång sänd det på Youtube eller Twitch!

Nej man är inte tvungen att betala något eller göra något för skriva på FB.
Mina kommentarer ses hur bra som helst både på förra power live och denna på FB chatten.