Söker julpynt värdigt ett gamingrum

Permalänk

Söker julpynt värdigt ett gamingrum

Hej Sweclockers!

Har efter många år i lägenhet nu köpt hus vilket innebär att jag för första gången har ett dedikterat kontor/gamingrum.
Sambon har ett önskemål att jag åtminstone julpyntar rummet, gärna med en stjärna eller adventsljusstake i fönstret.

Då började jag genast fundera. Vad finns det för säsongspynt (Nu är det jul, men tips på andra högtider mottages gärna) som passar i ett gamingrum? Tar gärna emot förslag. Är det kanske en pixlad julstjärna? En minecraft-tomte?

Hit me!

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

Sträcker mig till en skrivbordsbakgrund med julmotiv!

Permalänk
Skrivet av Svensktiger:

Sträcker mig till en skrivbordsbakgrund med julmotiv!

Hehe, där är jag också än så länge. Men det hade vart trevligt med lite fysiskt pynt också 😊

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

Ändrar man inte bara färg på alla sina led-lister? 😁

Skämt och sido, det är ju svårt utan att veta stilen på rummet, jag gillar ju de klassiska metall-adventsstjärnorna i koppar/mässingsfärg. Såg att ICA hade dem för 99kr häromveckan, de brukar också ha en konstruktion som gör att de är lättare att få dem till att hänga rakt.

Eller om du har lite hyllor så skulle man ju kunna tänka sig en prydnadstomte eller en julblomma, inget som skriker gaming men det ger lite jul-mys i varje fall.