Permalänk
Medlem

Fråga om TP-link Deco X50

Tjenare!

Har en fråga om någon vet , har själv inte använt produkten och en polare ska flytta och undrar om man kan köra dessa separat.

Alltså lämna 2 av dem i ett hus, sen ta den tredje till ett annat hus o köra den som gateway? kan man köra alla som gateway eller är det en som är "primary" som måste finnas för att man skall kunna använda lösningen?

Så frågan är. kan man ta en av dessa o köra helt separat i ett annat hus?

https://www.kjell.com/se/produkter/natverk/tradlosa-routrar/t...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Du kan kombinera dem hur du vill, köra alla som separat router eller alla som extra accesspunkt, du ställer in det i appen

Har själv använt dessa i snart 2 år, köpte dem eftersom de har Poe och de fungerar bra och är enkla.
Det enda jag stör mig på är deras begränsning vad det gäller avancerade inställningar som man måste ha deras prenumerationstjänst för att aktivera men har man ingen nytta av det så fungerar dem väldigt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mithaniel:

Du kan kombinera dem hur du vill, köra alla som separat router eller alla som extra accesspunkt, du ställer in det i appen

Har själv använt dessa i snart 2 år, köpte dem eftersom de har Poe och de fungerar bra och är enkla.
Det enda jag stör mig på är deras begränsning vad det gäller avancerade inställningar som man måste ha deras prenumerationstjänst för att aktivera men har man ingen nytta av det så fungerar dem väldigt bra.

okej det är ju toppen tack för svaret

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200