Om detta är i fel tråd så är det bara att flytta den.
Jag har flera problem med att plex inte döper dels anime serie rätt med rätt bilder fast jag namngivit helt rätt enligt plex informationssida hur man ska namnge filmer/serier. Även efter jag har manuellt rättat till så fixar den inte till det så det blir 100% rätt. Liknande fel uppträder i mappen krig där plex inte heller får det rätt med bild och info på 2 filmer.
"Agenterna" som används är ju inte alltid rätt men du ska alltid kunna rätta till det manuellt. Prövaklicka på "3 prickar" och kör "unmatch" eller vad det nu står. Sök sen upp rätt. Använder du originaltitlarna?
Tror inte högerklick funkar, i alla fall inte på webben
Däremot finns det en köttbullemeny (3 horisontella prickar) där det bör finnas ett val som säger "Fix Match..." eller nåt liknande om det är på svenska.
Ursäåkta lite sent svar, har provat ,med köttbullemenyn men icke sa nicke det har inte hjälpt,kör servern på engelska, men väljer svenska som språk om mapparna innehåller svensk film eller något annat språk om mapparna innehåller t,ex filmer på annat språk.
Vad gäller filmere i krigmappen så innehåller det filmer med engelska namn eller tyska och då är det med några få av filmerna med tyska som det spricker, fast det riktiga tyska namnet står när jag tittar under "info" i plex