Har någon annan fått ett liknande mail från amazon? Förstår ärligt talat inte vad det är för beslut eller vad de menar.
Alla returerna som de nämner har varit i ypperligt skick enligt konstens alla regler och ingenting att ifrågasätta, och de har heller inte gjort det när varorna kom in (förutom den sista som verkar ha försvunnit på deras lager när jag returnerade 2 varor i samma paket enligt deras instruktioner, men där har vi en pågående felsökning).
Hej!
Vi skriver för att informera dig om att vi har granskat ditt konto och vi har noterat att du nyligen har upplevt problem med dina beställningar.
Varför hände det här?
Du har begärt flera återbetalningar för artiklar som du inte returnerade till oss, där återbetalning inte överensstämde med våra villkor för användning och försäljning.
Om du vill veta mer om våra policyer kan du gå till Villkor för användning och försäljning på Amazon.se:
https://www.amazon.se/gp/help/customer/display.html/ref=hp_le...
Detaljerad information om vår returpolicy finns på Returer och återbetalningar:
https://www.amazon.se/gp/help/customer/display.html?nodeId=20...
För vilka beställningar utfärdades återbetalningar tidigare?
Följande lista visar information om några av dina beställningar där återbetalningar utfärdades:
[3st....]
Har detta meddelande skickats av misstag?
Om du tror att det har uppstått ett fel kan du nå en kontospecialist genom att svara på det här e-postmeddelandet. Vår kundtjänst kan inte upphäva det här beslutet eller ge mer information om detta. De kan enbart bekräfta att det här meddelandet har skickats till dig och hjälpa dig med tekniska problem.
Om du har några frågor eller funderingar angående en annan beställning eller återbetalning eller om ditt konto går du till Kundtjänst för Amazon.se:
https://www.amazon.se/gp/help/customer/contact-us
Kontospecialist
Amazon.se
https://www.amazon.se