Jo, det kunde absolut vara bättre skyltat i själva butiken. Man ska ju inte behöva klicka på 'visa mer':
(Jag kollade bara en vara, så det kanske inte är så överallt)
<Uppladdad bildlänk>
Men när man väl kommer till kassan så tycker jag att det framgår tydligt. Man kan även välja annan (extra) förpackning.
Om man missar det då har man haft för bråttom:
<Uppladdad bildlänk>
Men det är ju bra att det löste sig. Det lägger ju bevis till det jag tycker, att dom har en bra support.
Fler och tydligare val av utlämningsställe är det såklart ingen som tackar nej till.
Det vore kanske bra om amazon hade egna bilar och chaufförer.
För mig funkar just airmee absolut bäst medans jag har haft mycket problem med budbee när jag beställt från andra butiker, tror inte amazon använder budbee?
Men det där går ju lite upp och ned med åren. Nåt år är det inga problem med postnord, nåt år är bring helt bäst, etc.
Det kan vara så att personen som kör ut varan är helt ny på jobbet. Eller att arbetskraften roteras lite mellan firmorna, kanske jobbar på DHL ena veckan och Schenker andra veckan osv.
När jag tänker efter lite så skulle det antagligen vara samma lågavlönade människor som körde, även om amazon hade egna bilar...
Sen vilka suspekta underleverantörer du menar får du gärna utveckla. Dom anlitar väl inte vem som helst att köra ut varor?
Jag är glad att dom inte använder early bird, stöldrisken ökar tyvärr en del när dom hänger paketet i en påse på brevlådan, liksom...