Vinn nätagg från Seasonic

Fractal Design Scape Eq-profiler

Permalänk
Medlem

Fractal Design Scape Eq-profiler

Hej!

Då man kan dela sina eq's från när man "optimerat" sina Fractal Design Scape-lurar tänkte jag starta en tråd å se vad folk kommit fram till

Jag har inte vågat mig på något bra själv riktigt än, dels för att de inte är inspelade men dels också för en del tinitus på ena örat

GadgetryTech har gjort mätning å en eq som kompenserat ev. brister med en eq men hans länk var knas, den bör komma senare i helgen.
Fram tills dess kör jag med balanced.

Har ni några bra eq-koder att dela som gör de så bra ni tror de kan bli?

Permalänk
Medlem

GadgetryTech's kod

AQUAAABAQDMzMz/QAgAAAAAAAABAwAAAIEBUCwAAAAABAAAAQDMzMz9kAAAAAAAAAABAQAAAgEB4AAAAAAAAAAAAwAAAAD8OAQAAAAAE

Haft dem en kväll, verkar lovande, dock tycker jag de har lite väl mycket "clamp force" får se om jag orkar stå ut.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Ah, ja, glömde av pastea den, men ja kör den nu

ja har rätt stort huvud, tycker de sitter skönt ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

GadgetryTech's kod

AQUAAABAQDMzMz/QAgAAAAAAAABAwAAAIEBUCwAAAAABAAAAQDMzMz9kAAAAAAAAAABAQAAAgEB4AAAAAAAAAAAAwAAAAD8OAQAAAAAE

Haft dem en kväll, verkar lovande, dock tycker jag de har lite väl mycket "clamp force" får se om jag orkar stå ut.

Lite samma, tycker de sitter lite hårdare än jag önskat, men det kanske blir bättre när man använt dem ett tag.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Ah, ja, glömde av pastea den, men ja kör den nu

ja har rätt stort huvud, tycker de sitter skönt ändå

Jag besitter en vattenmelon med kör dem fullt utdragna.

Skrivet av Cequence:

Lite samma, tycker de sitter lite hårdare än jag önskat, men det kanske blir bättre när man använt dem ett tag.

Ja jag hoppas på det, det känns att de sitter hårt men trots 4-5h sessioner spelande så får jag inte ont iaf det är ju ett stort plus.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 11 Pro