Permalänk
Medlem
Skrivet av RogerEsko:

Helt klart viktigaste delen av min hörna.

Ja, själv har jag köket alldeles bredvid där jag sitter (bor i en etta), så det är några få steg till kaffet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RogerEsko:

Lite trångt och tyvärr är högra högtalaren gömd bakom skärmen. Behöver större skrivbord..
Men man trivs ändå.

https://i.imgur.com/RW4T0Kj.jpeg

Kaffebryggaren gjorde min morgon. Tror jag ska flytta min gamla kapselmaskin till skrivbordet bara för det. (bra musiksmak med)

Visa signatur

Spel/multimedia burk: ASUS Prime B660-Plus D4. PNY CS2140 M.2 NVMe Gen 4 500GB. Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz. Intel Core i3 12100F 3.3 GHz 12MB. DeepCool AG400. PowerColor Radeon RX 6600 8GB Fighter. DeepCool PK650D 650W. Kolink Observatory HF Mesh. Skärmar: 3x MSI G2712F. Ljud: Yamaha 5.1 förstärkare. XTZ 93:22 frontar, Eltax Monitor III bak, Dynavoice Challenger 15" CSB-V15 subwoofer. Hörlurar: Audio Technica ATH-M50x och Sennheiser Accentum.

Permalänk

Min och barnens lilla hörna på 1.20x2.50 , eget fönster samt ventilation i taket , man får offra sin yta när barnen behöver mer , men trivs perfekt där ille !

Visa signatur

-[Asus TUF B650]-|- [AMD Ryzen 7800X3D]-|-[NZXT Krakeni]-|-[Sapphire 6750xt Nitro+ OC]-|-[Kingston Fury 6400Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
MSI30" UW 165hz -[Logitech G502 HeroAsus Rog Poker Vortex 65% White

Permalänk
Medlem

Nytt chassi ny bild, det gamla var ett Define S.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bael:

Nytt chassi ny bild, det gamla var ett Define S.
<Uppladdad bildlänk>

Trodde du hade en airfryer under skrivbordet först

Permalänk
Medlem

Vårt hemmakontor/arbetsrum:

Har försökt att få det både stilrent och funktionellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkir:

Vårt hemmakontor/arbetsrum:

<Uppladdad bildlänk>

Har försökt att få det både stilrent och funktionellt.

mycket stilrent och snyggt.
får man fråga hur lång du är? sitter inte skärmen lite för högt upp?
har alltid velat ha ett sådant bildskärmsställ men man har ju läst att skärmen ska vara ungefär i samma ögonhöjd när man sitter rak.,

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdAm25:

mycket stilrent och snyggt.
får man fråga hur lång du är? sitter inte skärmen lite för högt upp?
har alltid velat ha ett sådant bildskärmsställ men man har ju läst att skärmen ska vara ungefär i samma ögonhöjd när man sitter rak.,

Tack! Jag är lika lång och ståtlig som vår statsminister

Skärmen går att sänka ganska rejält i foten, men hade nog inte justerat höjden vid fototillfället.

Skrivbordet är 74 cm högt och stället i sig bygger på 14 cm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av §2:

Trodde du hade en airfryer under skrivbordet först

Mycket tåbira som ska torkas!

Det är en gammal fotpall som jag vilar fötterna på i bland!

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RogerEsko:

Lite trångt och tyvärr är högra högtalaren gömd bakom skärmen. Behöver större skrivbord..
Men man trivs ändå.

https://i.imgur.com/RW4T0Kj.jpeg

Snyggt! Vad kör du för sidoskärm? Storlek?

Permalänk
Skrivet av Err0ld:

Snyggt! Vad kör du för sidoskärm? Storlek?

Det är en 31.5" Lenovo. 4K C32u-40 tror jag den heter. Köpte på Amazon under julrean.
Huvudskärmen är en 27" Samsung Odyssey 1440p. Hade dom tvärtom förut men gillade inte riktigt att spela på större skärmen.