Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det ser ut denna vecka. Tänker på dom som inte fick early accec, det är öppet för alla imorgon?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Någon som vet hur det ser ut denna vecka. Tänker på dom som inte fick early accec, det är öppet för alla imorgon?

DE BARA TUTA OCH KÖRA IMORGON TORSDAG

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz DDR5 / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

Här är till er alla som tycker att man springer för snabbt. Vilket man inte gör enligt test. Kan dock hålla med om att dom kan tona ner bunnyhopp och sliden lite.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[AOC CU34G2X 144hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem

Imorgon bär det av (igen)! Tagga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

Här är till er alla som tycker att man springer för snabbt. Vilket man inte gör enligt test. Kan dock hålla med om att dom kan tona ner bunnyhopp och sliden lite.

<Uppladdad bildlänk>

Trevligt att se

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Noctua NH-D15 G2 - NZXT C1200 - Antec Flux

Permalänk
Medlem

Kul att se, grafikkortet Nvidia troligtvis ångrade de släppte

Permalänk
Medlem

Tror inte många tänker på att det beror vad man kör med för FOV också, gör stor skillnad för hur snabbt man tycker att allting känns.

Personligen tycker jag det känns rätt likt BF3/4 i hastighet. Bara hoppas det kommer många olika storlekar på banor så man kan välja själv hur/vad man vill spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Tror inte många tänker på att det beror vad man kör med för FOV också, gör stor skillnad för hur snabbt man tycker att allting känns.

Personligen tycker jag det känns rätt likt BF3/4 i hastighet. Bara hoppas det kommer många olika storlekar på banor så man kan välja själv hur/vad man vill spela.

Jag håller med om att det känns likt BF3/4, vilket känns toppen. Jag läste på reddit att de banorna som släpptes i senaste betan var de minsta banorna, för att det skulle bli så mycket strid och kaos som möjligt. Jag hoppas verkligen på några större banor, även att det så småningom kommer tillbaks några klassisker som Wake Island, Gulf of Oman och Strike at Karkand.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7800X3D | Gigabyte Windforce RTX 4080 | Kingston Fury Beast DDR5 32GB @ 6000MHz | MSI MAG B650 | Arctic Liquid Freezer II 360 | Kingston KC3000 1TB + WD SN850X 4TB | Arctic Liquid Freezer II 360 | Phantek G360A | Corsair RM1000e

Laptop: Lenovo X1 Carbon G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av lumberjack:

Jag håller med om att det känns likt BF3/4, vilket känns toppen. Jag läste på reddit att de banorna som släpptes i senaste betan var de minsta banorna, för att det skulle bli så mycket strid och kaos som möjligt. Jag hoppas verkligen på några större banor, även att det så småningom kommer tillbaks några klassisker som Wake Island, Gulf of Oman och Strike at Karkand.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Noctua NH-D15 G2 - NZXT C1200 - Antec Flux

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinkyboo:

Mitt 9070 (ej XT) kunde lätt nå 100% utilization, 5600X CPU 1440p. Började med ultra och sänkte lite inställningar för bättre visibility.

Körde ingen CapframeX för den kunde inte upptäcka bf6 så har inga siffror.

får se vid release hur det rullar på större kartor.
Kanske 9600X3D har släpts då

Det förvånar mig lite, med tanke på hur stor skillnaden kan vara med de lite kraftfullare korten även när man jämför exempelvis 5800X3D och 9800X3D. Är alltid bra att höra från någon som har en snarlik konfiguration dock, så tack för det. Då kan det ju vara en uppgradering som är värd att göra även med 5600X.

Battlefield 6 har en inbyggd performance overlay förresten. Kan vara kul att veta.

9600X3D är säkert trevlig. Kan spontant tycka att 6 kärnor är lite lite år 2025, men det får recensioner avgöra.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Det förvånar mig lite, med tanke på hur stor skillnaden kan vara med de lite kraftfullare korten även när man jämför exempelvis 5800X3D och 9800X3D. Är alltid bra att höra från någon som har en snarlik konfiguration dock, så tack för det. Då kan det ju vara en uppgradering som är värd att göra även med 5600X.

Battlefield 6 har en inbyggd performance overlay förresten. Kan vara kul att veta.

9600X3D är säkert trevlig. Kan spontant tycka att 6 kärnor är lite lite år 2025, men det får recensioner avgöra.

IOM att MÅNGA kör X3D-processor kommer många spel vara optimerade för 8 kärnor, men det behöver inte betyda att det fungerar mycket sämre med 6.

Visa signatur

Spelar spelet väldigt väl.

Permalänk
Medlem

Alltså, bara för att det finns mediokra spelare som falskt fuskanklagar till höger och vänster, är ju inget bevis för att det inte finns fuskare alls. Vi VET ju att det finns fuskare.

Skrivet av gurkburk92:

Aimbots & mmo bottar strävar efter samma ände: Göra det så oupptäckbart som möjligt & dolt som möjligt. Aimbots försöker ju simulera riktiga rörelser.

I detta fallet randomizar hans aimbot sina träffpunkter & släpper låsen inom millisekunder osv osv.

Ja kör man klippen långsamt så ser man ju att det är exakt samma % spread i kill efter kill efter kill på fiender som är på ungefär samma avstånd. Äkta "grym aim" har inte en sådan upprepande mekanisk precision, det är mycket mer analogt och varierat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

<Uppladdad bildlänk>

Reaaallly? Jag skulle kunna svära på att det gick saktare i vissa andra Battlefields men minnet kanske sviker.

Visa signatur

ASUS ROG Zephyrus G16 - Core Ultra 9 285H | 32GB | 1TB + 4TB WD SN7100 | RTX 5070 Ti | OLED
Kringutrustning: Logitech MX Keys | Logitech G Pro X Superlight 2

TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

<Uppladdad bildlänk>

Är det där med vapnet framme, eller med kniven? : )

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Är det där med vapnet framme, eller med kniven? : )

Det står med i listan inom parentes om det är med kniv eller vapen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceKey:

Jajamensan, kollat flera klipp nu och personen fuskar till 110 %.
Shroud och Enders tycker jag personligen är helt galna spelare (varav den sistnämda är en jättebebis på tuben)

Jag tror inte att han fuskar. BF6 är ett spel som lämpar sig perfekt för “transfer sprays”, vilket var det första som slog mig när jag såg klippen.
Sedan såg jag Enders video med hans “förklaringar”, och där nämner de faktiskt att han medvetet försöker göra galna clips. Det låter helt rimligt i mina öron.

Jag är inte övertygad åt något håll, men jag kan säga att jag aldrig skulle ha bannat någon enbart baserat på dessa klipp. Det behövs mer bevis.

Enders själv däremot verkar vara en riktig jättebebis, precis som du säger. Jag står verkligen inte ut med hans personlighet eller sätt att prata. Jag har även sett några av hans kommentarer på YouTube, och han framstår som en arrogant, självrättfärdig översittare med en rejält dryg attityd. När jag tittade på honom på Twitch för att få skins till BF6 satt han seriöst och gnällde och klagade på allt varje gång han dog. Jag förstår inte hur någon orkar lyssna på honom, haha.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: X2 CRAZYLIGHT Wireless PXR
Mousepad:
Artisan Type-99 Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Ja jämnför man med Shroud som inte kör Pro längre, men han är ju inte avdankad för fem öre, så ser man skillnaden på naturlig movement/aim.

Fuskaren, han bryr ju sig inte om att croucha, lägga sig ner, ta cover eller någonting. Full on W, bara framåt, snappar till höger & vänster nonstop till samma kroppsdelar & avslutar vid huvudet varenda gång.

Han är ju bannad på Twitch sen nån dag tillbaka.

Blev inte hen unbannad efteråt? Blev väl bannad för att hen blev massrapporterad.

"han bryr ju sig inte om att croucha, lägga sig ner, ta cover eller någonting. Full on W, bara framåt"

Sådär kan jag också spela ibland, speciellt i modes som Domination. Har man okej rekylhantering, reaktionsförmåga och aim så kan man kötta rätt hårt i BF6 med en sådan stil. Visst man dör kanske ofta men det spelar inte så stor roll om du lyckas döda 3-5 pers innan du dör.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: X2 CRAZYLIGHT Wireless PXR
Mousepad:

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasa64:

Det står med i listan inom parentes om det är med kniv eller vapen.

Ah glasögonen var inte på haha, tack

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk

Måste säga att jag är glatt överraskad av öppna betan. Hade faktiskt rätt låga förväntningar, eftersom jag länge trott att Battlefield-serien varit stendöd och begravd. Men utvecklarna verkar ha valt rätt riktning, och det alla vill ha är ju i grunden ett nytt BF3/BF4 med fräscha kartor.

TTK och TTD känns helt okej, och jag ser till och med fram emot hardcore-läget. Däremot tycker jag att spotting behöver justeras. Just nu är det för enkelt att upptäcka spelare genom rök, damm eller till och med folk som campar i buskar. Det är knappast kul att sikta och skjuta på oranga trianglar, även om det ger poäng.

Server browser och låsta vapen till klasser är i mina ögon ett måste. När det gäller vapenbalans så känns vissa vapen lite felkalibrerade, särskilt LMG, den gör på tok för lite skada. I situationer där man flankar ett gäng n00bs och eldar med kulsprutan räcker det att en SMG vänder sig om, så är man snabbt borta. Skottspridningen behöver fixas. Just nu springer det runt på tok för många laserpickadoller. Animationen för granatkastning ser märklig ut. Jag saknar dessutom både animationen och ljudet när granatsäkringen lossnar.

Någon förhandsbokning blir det inte. Gör aldrig det av princip. Fattar inte varför man ska förboka en digital produkt, det är ju inte så att den tar slut. Men beroende på hur resten av spelet utvecklas kan det absolut bli ett köp längre fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel H.:

IOM att MÅNGA kör X3D-processor kommer många spel vara optimerade för 8 kärnor, men det behöver inte betyda att det fungerar mycket sämre med 6.

Ja, visst är det så. Det återstår som sagt helt enkelt att se i recensioner när produkten släpps. Personligen tycker jag fortfarande att det är lite i underkant om man gör något annat än att spela.

Skrivet av Maho:

Remove defibs from support and give it to assult (and maybe seperate medic crate and give it to assult) Assult feels really empty thanks to no useful gadget, and to little ammo for assult
Giving assult spawn beacon wont do anything

Nej tack. Varför skulle Assault även vara Medic?

Tycker att det är en utmärkt idé att flytta spawn beacon till Assault. Då används den förhoppningsvis som det var tänkt (flytta fram striden), inte som ett sätt för snipers att spawna på sin favoritcampingplats.

Sedan kommer Assault att få diverse gadgets i det färdiga spelet som jag förstått det. Tror att den där stegen bland annat skulle ges till Assault.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Adrenalinsprutan räcker väl gott för Assault.

Visa signatur

Spelar spelet väldigt väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Ja, visst är det så. Det återstår som sagt helt enkelt att se i recensioner när produkten släpps. Personligen tycker jag fortfarande att det är lite i underkant om man gör något annat än att spela.

Tycker att det är en utmärkt idé att flytta spawn beacon till Assault. Då används den förhoppningsvis som det var tänkt (flytta fram striden), inte som ett sätt för snipers att spawna på sin favoritcampingplats.

Sedan kommer Assault att få diverse gadgets i det färdiga spelet som jag förstått det. Tror att den där stegen bland annat skulle ges till Assault.

Tycker dessutom att granatkastaren som assault-klassen får är ett utmärkt verktyg som kan användas i många olika situationer, speciellt om man ibland kör med vanliga spränggranaten och ibland med termobarisk granat.

Adrenalinsprutan håller en också kvar i striden i många situationer, tycker det räcker gott och väl med tanke på (som skrivet ovan) kommande gadgets som assault-klassen skall få.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Jag tycker personligen att vi ska ha en dedikerad medic och en support, som vi haft i tidigare spel. Support med både ammo och liv/defibs känns för bra. Och medic har ju varit vad dom idag kallar för assault.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[AOC CU34G2X 144hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

Jag tycker personligen att vi ska ha en dedikerad medic och en support, som vi haft i tidigare spel. Support med både ammo och liv/defibs känns för bra. Och medic har ju varit vad dom idag kallar för assault.

Vad menar du med att Medic har varit vad de nu kallar Assault? Assault har väl alltid funnits och aldrig haft medic-funktionalitet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Vad menar du med att Medic har varit vad de nu kallar Assault? Assault har väl alltid funnits och aldrig haft medic-funktionalitet?

Såhär är det i BF4

Assault - Uses assault rifles as their primary weapons, suitable for versatile all-range combat. They are equipped with Defibrillators and First Aid Packs as gadgets and serve as a combat medic role.

Engineer - Uses PDWs as their primary weapons, suitable for close range combat. They are equipped with anti-vehicle launchers and gadgets, such as the FGM-172 SRAW launcher and the M2 SLAM mine.

Support - Uses Light Machine Guns as their primary weapons, featuring increased suppression effects, suitable for mid-long range. They are equipped with Ammo Box and Ammo Packs for resupplies, as well as other varied support gadgets.

Recon - Uses sniper rifles as their primary weapons, suitable for extreme long-range combat. They can also serve a supporting reconnaissance and stealth combat role with gadgets like T-UGS, MAV, SOFLAM, Radio Beacon, Motion Sensor, C4 and claymores.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Såhär är det i BF4

Assault - Uses assault rifles as their primary weapons, suitable for versatile all-range combat. They are equipped with Defibrillators and First Aid Packs as gadgets and serve as a combat medic role.

Engineer - Uses PDWs as their primary weapons, suitable for close range combat. They are equipped with anti-vehicle launchers and gadgets, such as the FGM-172 SRAW launcher and the M2 SLAM mine.

Support - Uses Light Machine Guns as their primary weapons, featuring increased suppression effects, suitable for mid-long range. They are equipped with Ammo Box and Ammo Packs for resupplies, as well as other varied support gadgets.

Recon - Uses sniper rifles as their primary weapons, suitable for extreme long-range combat. They can also serve a supporting reconnaissance and stealth combat role with gadgets like T-UGS, MAV, SOFLAM, Radio Beacon, Motion Sensor, C4 and claymores.

Det hade jag helt glömt bort. Fick för mig att det fortfarande fanns en Medic-klass då. Var kanske bara i de första spelen dock. Även BF3 verkar ha varit som ovan.

I så fall får jag väl dra tillbaka min tveksamhet. Funkade bra i BF3 och BF4 trots allt. Misstänker dock att de gjort ändringen för att Assault kommer att få diverse annat att göra istället. Beta-bygget vi testar är trots allt inte senaste versionen de har, och en del saker saknas.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

Jag kan tycka att man måste välja ammo kit ELLER med kit som support, inte en låda som gör båda samtidigt. Övriga klasser skulle också kunna lösas på samma vis så man väljer en klass och utrustar den för en uppgift.

Support skulle fokusera på att ge ammo ELLER meds. Engineer skulle kunna fokusera på att jaga fientliga tanks eller supporta egna. Recon skulle kunna fokusera på sniping eller scouting osv.

4 klasser blir 8-ish.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinkyboo:

Mitt 9070 (ej XT) kunde lätt nå 100% utilization, 5600X CPU 1440p. Började med ultra och sänkte lite inställningar för bättre visibility.

Körde ingen CapframeX för den kunde inte upptäcka bf6 så har inga siffror.

får se vid release hur det rullar på större kartor.
Kanske 9600X3D har släpts då

Har du lust att testa lite under nästa beta och berätta vad du har för fps på ultra?

Permalänk
Medlem

Ska bli intressant vad de lägger till mer senare, Verkar ju finnas plats i menyn för 8 per klass.

Assault

Commando:
1 lvl. Commando: Reveals nearby enemy gadgets, nullifies the movement speed penalty while aiming down sights, and switches weapons faster.
2 lvl. Additional stims: Supplementary medical pen.
3 lvl. Adrenaline: Faster health regeneration.
4 lvl. Stimulant mk2: Pressing L1+R1 uses an enhanced combat stimulant, which can reveal enemies in addition to the usual effects. Kills prolong the duration.

Frontline:
1 lvl. Grenade carrier: Carries more grenades.
2 lvl. Flack: Resistance to explosive damage.
3 lvl. Recharge gadget: Faster recharge speed.
4 lvl. Heavy flack: Pressing L1+R1 grants temporary increased resistance to explosives.

Support

Medic:
1 lvl. medical triage: Faster revive and dragging, improve Supply Crates, and heal while reviving.
2 lvl. crate heal plus: Improve the Supply Creates healing.
3 lvl. perimeter defense: Defensive gadgets recharge faster and have increased capabilities
4 lvl. active medic: Press L1 + R1 to heal others as if you were a Supply Crate and revive much faster for a limited time.

Fire support:
1 lvl. Resupply ammo faster, transition from prone faster, and aim faster and move while aiming faster using LMGs
2 liv. AMMO INTERACT PLUS: Increased radius for teammates to pick up ammo from you .
3 liv. IMPROVED WEAPON MOUNTING: Improve the effects of mounting your weapon.
4 liv. ACTIVE RESUPPLY: Press L1 + R1 to drop a crate that instantly resupplies teammates once

Engineer

Anti-vehicle:
1 lvl. Anti-armor tree: Slows heavily damaged vehicles, grants extra rockets, and reveals damaged vehicles.
2 lvl. Dogpile: Rocket launchers reload faster.
3 lvl. Mark target: Vehicles you damage or aim at are easier to lock onto.
4 lvl. Termite drone: Pressing L1+R1 deploys a suicide drone capable of disrupting vehicles.

Mechanic:
1 lvl. Mechanic tree: Slows overheating on vehicle secondary weapons and the repair tool, reduces lock-on time for vehicles you occupy, and reveals nearby mines.
2 lvl. Vehicle gadgets recharge faster.
3 lvl. Vehicle health plus: Vehicles you occupy are not restricted by the auto-repair limit.
4 lvl. Active repair: Pressing L1+R1 enhances the repair tool to instantly repair the vehicle you occupy.

Recon

Intel:
1 lvl. Sniper tree: Spots while aiming, reduces weapon sway, and decreases detection when spotted.
2 lvl. Despicable: Enemies hit in the chest with bolt-action rifles are spotted and heal slower.
3 lvl. Killshot: Enemies killed with a headshot by bolt-action rifles cannot be revived.
4 lvl. Mortar support: Pressing L1+R1 calls in a mortar strike at your aiming position.

Pathfinder:
1 lvl. Become invisible to motion sensors except when sprinting, hide death markers from enemies (on the mini-map), and reveal enemies targeting you.
2 lvl. Damage spot: Enemies you damage are spotted.
3 lvl. Silent movement: Move more quietly.
4 lvl. UAV call-in: Pressing L1+R1 calls in a UAV.

Visa signatur

Mousepad:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bluesky1:

Har du lust att testa lite under nästa beta och berätta vad du har för fps på ultra?

Yes det är planen