Permalänk

Palm Tungsten T3

Jag fick min T3 för nån dag sen.

Nu undrar jag o mdet finns nåt program som gör att man kan byta bakgrunder och sånt där.

Provade Zlauncher men jag tyckte det blev för "kladdigt" finns det nåt alternativt program?

Tips på bra gratis program?

Permalänk
Medlem

Jag skulle lätt tipsa dig att köpe ett program, man tjänar på att köpa program för då får man rätt grejjer till och man vet att det funkar...

Visa signatur

/sys: P4 2.6C @ ~3,2 ghz, 4x256 Geil Platinum @ ~490mhz 1:1, PC 9800 Pro @ 396 / 340 (~orig.) l hdd: 1,09tb

Permalänk

testa Silverscreen, där ska du också kunna ha egna bakgrunder

LauncherX kommer också ha stöd för bakgrunder nån gång i framtiden.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

testa som sagt SilverScreen

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk

Provade silverscreen men det verkade som att amn var tvungen att ha det där textinmatningsfältet uppe hela tiden då? Har en TT3.

Men jag fick igång zlauncher klokt, hittat snyggt skin + lite inställningar.

Nu ska jag bara få igång synkningen med firstclass.
En utmärkt handdator.

Permalänk

Ja, T3 är en av de bästa i dagsläget.

Silverscreen skall fungera med T3:an utan att man har uppe textinmatningsfältet.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Jo, T3 äger, men synd på batteritiden, bara.

Visa signatur

Stolthet och principer är intelligenssubstituerande egenskaper.
Trött på 'inbäddade' journalisers lögner i media? -> Medialens.org

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pärkele
Jo, T3 äger, men synd på batteritiden, bara.

Det beror sig väl på vad man gör på den.
Ser man på film hela tiden så förstår jag att det tar slut snabbt men jag kör min mest som mp3 och då håller den över 3 timmar.

Permalänk
Medlem

Älskar min tungsten. Dock bara en E, men den hjälper mig att minnas typ allt. Fick den av min flickvän för att jag glömmer allt.