Permalänk

FarCry-Funkar ej

Hej jag har nu suttit och laddat ner Farcry sp demot. Sätter på liret ställer in inställningarna. typ 1024-768. med medel grafik. Har hört att spelet är välidigt krävande, men jag chansar. Startar demot och den hinner bara ladda lite av banan sen kraschar datorn. Hinner alltså inte komma in i spelet. Den dör vid loadningen. Så jag testar med lägsta av allt till och med upplösningen under 800-600. Datorn kraschar vid laddningen.

det system jag har är
AMD athlon xp2500
512mb ram
club 3d radeon 9600pro

Den ska vell i alla fall klara att komma in på banan???

Hjälp vad händer?

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

är graffet eller cpu:n överklockat kanske ?

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

Graffekortet- ej överklockat.
Cpu-ej överklockat =funkade ej.
Cpu-har testat överklockat också= funkade inte heller

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Hur du provat fusken som finns på vissa hemsidor där man ska editera en fil? Det får mitt att inte fungera iaf på samma sätt som du säger. Bortse från detta om du inte har gjort det.

Permalänk

Var samma sak för mig. Ha kantutjämning på off. Då funkar det för mig. Måste vara någon bugg i demot. Kan köra allt på very high detail (ca 50-60fps), säger bara.....grym grafik.

Visa signatur

You only live once, or do you?

Permalänk

Kantutjämning på off vart ändrar jag det.??

När spelet craschar så startas min dator om och den vill göra en kontroll av hårdisken. Och då rabblaren den upp många filer ur FarCry demot.
Har inga fusk.
Och jag har laddat ner Demot från en mirror länk ifrån far crys officela hemsida

Visa signatur

---------------------------