Ultima Online, en fråga typ

Permalänk
Medlem

Ultima Online, en fråga typ

Godagens,
jag köpte mig just ett Ultima Online (AOS) begangnat och märkte när jag kom hem att man måste registrera det på något sätt på EA's sida...... Manb måste ha någon "Product Registration Code".
Jag har nu ingen sådan....
Någon som vet vad man kan göra åt detta? Eller kan man "gå runt" detta med något gamespy aktigt program?

Haré

Permalänk
Medlem

Re: Ultima Online, en fråga typ

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fee
Godagens,
jag köpte mig just ett Ultima Online (AOS) begangnat och märkte när jag kom hem att man måste registrera det på något sätt på EA's sida...... Manb måste ha någon "Product Registration Code".
Jag har nu ingen sådan....
Någon som vet vad man kan göra åt detta? Eller kan man "gå runt" detta med något gamespy aktigt program?

Haré

Köpte du spelet begagnat så hoppas jag att du fick med kontouppgifter. Nyckeln används en gång för att skapa ditt konto.

Permalänk

Annars kan du lira det på freeshards

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TommyToad
Annars kan du lira det på freeshards

Freeshard? Typ Gamespy eller?
Känner du till någon freeshard som det är lätt att komma igång på såfall?

tackar.

Permalänk
Medlem

Defiance är bra.
Ladda ner Uo gateway http://www.uogateway.com/setup.exe
När du kör det progget får du upp alla tillgängliga freeshards.
Defiance är en av de bästa sägs det, och där spelar jag. Jag finns oftast vid Britain Bank. Revon Wyrmhide var namnet.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikeman
Defiance är bra.
Ladda ner Uo gateway http://www.uogateway.com/setup.exe
När du kör det progget får du upp alla tillgängliga freeshards.
Defiance är en av de bästa sägs det, och där spelar jag. Jag finns oftast vid Britain Bank. Revon Wyrmhide var namnet.

Vad är det för typ av server? Bygga gubbe med coola stats eller RP?

Permalänk
Medlem

Nja...Mycket roleplay är det inte tyvärr...Inte vad jag har sett. Mycket bra staff bra och genomarbetade quests. Seriös server som inte kommer att försvinna som många andra.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem

Ajaj, AoS kan man ladda ner gratis, men då får man varken updaterings kod eller nytt konto kod. Fungerar inte dessa som du fick så har du blivit blåst tyvärr Koderna står för övrigt bak på manualen.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

Fee : Du kan få ett konto av mig. Men det är till dom "riktiga" servrarna där det kostar pengar att lira. Det är AOS uppgraderat och så.

Finns nån gubbe och lite grejer på det. Skriv din mailadress om du vill ha det så mailar jag över kontoinformationen.

EDIT : Det var inte AOS uppgraderat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikeman
När du kör det progget får du upp alla tillgängliga freeshards.

knappast, du får upp en del av alla som finns bara, finns väldigt många shards som aldrig reggar sig i UO Gateways lista.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosenson
knappast, du får upp en del av alla som finns bara, finns väldigt många shards som aldrig reggar sig i UO Gateways lista.

Ok.
Har inte hittat nån svensk server ännu. Finns det?

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |