Permalänk

EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 !?!?!?!?

mitt nya moderkort funnkar itne som det ska....dem intergrerade sakerna på moderkortet så som nätverk och ljudkort fungerar inte korekt...vad kan det vara för fel....har instalerat alla drivers...någon som vet det e ett epox - ep-8rda3i mvh mash

Visa signatur

Amd athlon xp 2500+/barton @ 2,4 ghz - 2*512mb Crosair pc3200 - Ati Radeon 9800 - hdd: 880GB - Vattenkylt

Permalänk

Inte korrekt? Fungerar de inte alls eller fungerar de lite sisådär?

Lite mer felbeskrivning tack.

Visa signatur

Athlon XP 1700+@1Ghz I Asus A7V8X I 512MB PC2700 I GF4Ti4200 I Nec1300A I 2x120GB + 60GB

Permalänk
Hedersmedlem

*ämnesraden redigerad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gissar på:
USB portarna tappar bort enheterna
Ljudkortet knäpper och har sig
Interna lanet tappar kontakten mot internet lite nu och då

iaf gör mitt så........blir en rma väääldigt snart

Permalänk
Inaktiv

Det jag har är att ljudet kan liksom "småhacka" då och då, ganska sällan iofs..
Jag kan förlora kontakten mot internet då och då.. kan det bero på kortet??

USB portarna har jag inget problem med..

Permalänk
Medlem

Asså jag får också samma problem...det konstiga är att det började hända för några månader sen med ljudet...sen internet som kopplar bort sig då o då....och den här veckan "låses" bara datorn typ 10 sekunder med jämna mellanrum....

jag har installerat om drivrutiner, BIOS...t o m "kylt" datorn extra mycket (jag trodde det hade med värmeutvecklingen o göra) men inget hjälpte....

jag blir galen snart...

Permalänk
Inaktiv

Vad jag har hört ska det väl inte vara dålig kvalitet på dom här korten?? Är ju samma kort som 8RDA3+ fast utan Sata och Fw..

Permalänk

mitt ljud funnkar inte alls och inte nätverket häller...

Visa signatur

Amd athlon xp 2500+/barton @ 2,4 ghz - 2*512mb Crosair pc3200 - Ati Radeon 9800 - hdd: 880GB - Vattenkylt

Permalänk
Medlem

vet ni om det finns nån garanti på dessa kort? hade köp mitt från db för ett år sen ungefär....kör med 3 Seagate 120GB som genererar mycket värme...CPU temp blir därför 45-48 C vid stillastående och går uppemot 56-58 C vi belastning...

kan felet komma från sydbryggan när det gället ljudet?

Permalänk
Inaktiv

Det är väl ett års garanti på allt från db??

Permalänk

eyyyyyyyyyyy, testa och installera drivrutinerna.