Nummret till Farcry telesupport på SVEnSKA nu

Permalänk
Medlem

Nummret till Farcry telesupport på SVEnSKA nu

Heej skulle precis spela det jag vill inte säga ordet män iallfall farcry mp men så har jag hålit på med konto det är f*n det sämsta spelet som har gjort för att dom blockar alla min account fast jag vet inte varför det är det sämsta spelt i världshistorinen så snälla ge mig support nummeret så jag kan ge dom en omgång jag är så himla förbannand oooohh.. jag måste få rätt på det snälla hjälp mig

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

Såja, såja..

Permalänk
Medlem

kunde man inte ta ut det raketgeväret från fc och bara spränga hel huvudkontoret för att jag ar så himmla pist off ooo
:@

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

Ta ett Djuuuuuupt andetag, räkna till tio. Ta sedan och ät något riktigt gott!
När du har gjort det, ta och skriv ner ditt problem igen, så kasnke någon kan hjälpa dig

Permalänk
Inaktiv

Står det inte i manualen då? Brukar stå längst bak i manualen.

Permalänk
Medlem

Tat lugnt, fredag & allt.

Permalänk
Medlem

det ända jag vill är att ha support nummeret på svenska tack

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

hmm...har problem att läsa ditt inlägg, kan plocka ut små fragment ur meningar ur den Redigera texten så man kan läsa det någorlunda bra i.a.f.

Permalänk

um kolla manualen eller deras hemsida..

Edit: eftersom du säkert ändå kommer fråga vad deras hemsida är inom 5 min så, http://www.farcry-thegame.com/

Permalänk
Medlem

oohhh nu ska jag fan köpa ett raketgivär och spränga huvudkontoret bnu är jag lak nu asså jag kan fan banna alla konto på far cry det ar bara ett skriva fel lösen 2 gånger jag är så jävla lak:@

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomba
oohhh nu ska jag fan köpa ett raketgivär och spränga huvudkontoret bnu är jag lak nu asså jag kan fan banna alla konto på far cry det ar bara ett skriva fel lösen 2 gånger jag är så jävla lak:@

Fan, håll flabben! Skriv så vi fattar.

Permalänk

nog har man sett mycke då man sett de här

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomba
oohhh nu ska jag fan köpa ett raketgivär och spränga huvudkontoret bnu är jag lak nu asså jag kan fan banna alla konto på far cry det ar bara ett skriva fel lösen 2 gånger jag är så jävla lak:@

Spela ett annat spel då , ett lite lugnare spel som typ
Barbie i underlandet eller nått :D,
så du får ner tempramentet lite

Kunde inte låta bli

Kolla i manualen, där brukar telefonnummren till supporten stå.

Permalänk
Medlem

http://www.ubisoft.se/
tog exakt 3 sekunder att hitta
0856435130

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomba
oohhh nu ska jag fan köpa ett raketgivär och spränga huvudkontoret bnu är jag lak nu asså jag kan fan banna alla konto på far cry det ar bara ett skriva fel lösen 2 gånger jag är så jävla lak:@

Men skriv inte fel lösen då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Men skriv inte fel lösen då.

Precis! Det är ju han som är klantig, lilla bäbisen.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

El Loco, testa att köpa spelet!

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Hedersmedlem

bompa: Försök att skriva dina inlägg lite mera strukturerat så blir det mycket enklare att hjälpa till.

Ni andra: Håll er till ämnet.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

han ville veta numret till den svenska telefonsupporten!
ok?

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem

JAg har det och jag har snakt med dom på Ubinsoft men när är problemt hur ska jag få mitt lösen man måste ju ha både bostäver och siffror med i lösenet och det finns ingent har du glömt ditt lösen eller nåt likande.. det är det jag behöver hjälp med just nu

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

Om du skriver ner vad som är problemet kanske någon kan hjälpa dig, jag förstår i alla fall inte exakt vad som är problemet. Det beror antagligen på att jag inte förstår din getto svenska. Har du skrivit ner fel lösen två gånger och blivit bannad?

Edit: stavning

Permalänk
Hedersmedlem

fan vilket skönt skratt att inleda morgonen med!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Kompenserar inlägget med lite punkter och komman (för att balansera upp).

........
,,,,,,,,

Visa signatur

AMD 64 3500+ Socket 939 | ASUS A8N-SLI-PREMIUM| 2x512 Mb PC4000 Kingmax Hardcore | ASUS GeForce 7800 GT | 2x120 Gb S-ATA RAID 0 + 160 Gb IDE | Telia ADSL 24/1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomba
Jag har det och jag har snackat med dom på Ubinsoft, men när är problemt hur ska jag få mitt lösen? Man måste ju ha både bostäver och siffror med i lösenordet. och det finns inget "har du glömt ditt lösen" eller nåt likande.. Det är det jag behöver hjälp med just nu

Benade lite i ditt inlägg...

Permalänk
Medlem

du får nog ta det med ubisoft
här kan nog ingen hjälpa dig

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Avstängd

118118 har numret till nästan allt och alla.

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem

vad skrev han fatta 0

Permalänk
Medlem

Jag tolkar det som om han har skrivit fel lösenord för många gånger.. =Sbs