Permalänk
Avstängd

Campar banor -cs

Vilka är dina campar banor, dvs vilka banor anser du som campar banor?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

Aztec såklart!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dust2, Inferno och Aztec. Tråkigare maps får man leta efter.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Dust2, Inferno och Aztec. Tråkigare maps får man leta efter.

Haha, dom enda maps man kan spela typ,

den värsta campar banan som finns är de_dust

Om T förlorar, då kan det ta år.

Så var det iaf på min tid

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem

aztec e kul! men assault e rätt så campig.. :]

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thakspsolo
aztec e kul! men assault e rätt så campig.. :]

Beror på, om Ct rushar på assault så är den skitkul.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

true true då e den fet grym

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

alla mina banor har en förmåga att bli så.. :/

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

assault, militia

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

Alltså, T har juh tagit gisslan. Det är meningen att T ska campa på banor som militia och assault. Medans det är CT's tur att campa på bomb-banor såsom dust, dust 2 och aztec. Eller?

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Avstängd

Dust är en väldigt kul "campar-bana", speciellt om man är T och sätter sig tillsammans med några andra i basen på "balkongen" där uppe

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy
Alltså, T har juh tagit gisslan. Det är meningen att T ska campa på banor som militia och assault. Medans det är CT's tur att campa på bomb-banor såsom dust, dust 2 och aztec. Eller?

Korrekt. Det blir värst när det är många som spelar och lagen inte är jämna om man ser till skickligheten och många bra spelare går över till T på gisslan-banor och tvärtom på bomb-banor. Assault kan bli jobbig då. Men annars tycker jag att det är en mkt bra och rolig bana.

Permalänk

den mest jobbigaste banan måste vara de_dust
varför? jo för att dör en T i rushen springer alla T tillbaka å rå campar iställe :/

sen kan aztec vara lite campig av sig men jag gillar den ändå

Visa signatur

Enduro for life :)

Permalänk
Medlem

AWP_map någon?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

Problemet uppstår mest på public när försvarande sidan vinner några rundor och kan köpa AWP. Då är det i princip totalkört för det anfallande laget, på Siege, Militia t.ex.

Fast det fixar sig på servrar som kör med PTB (bra lagutjämning) och att det inte går att köpa AWP. Plötsligt går Aztec och de andra banorna att spela på public igen.

Och sen *host* heter det camparbanor, såvida det inte är banorna ni campar.

Permalänk
Medlem

ca_assault

Visa signatur

"Allt säljs separat"- Barbie i svansjön

Permalänk
Medlem

Är det inte vad CS går ut på? Att det ena laget försvarar (läs: campar) och det andra anfaller? Så enligt mig så är väl så gott som alla banor camparbanor. Men de blir ju även det man gör dom till.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

jag tycker det finns vissa banor som man campar extra på

Visa signatur

"Allt säljs separat"- Barbie i svansjön

Permalänk
Medlem

de_dust kan vara en rätt utmärkt camparbana om den spelas för mycket på en server. Då blir det i princip att cts står i deras egna bas och drar ej till b1 .

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy
Alltså, T har juh tagit gisslan. Det är meningen att T ska campa på banor som militia och assault. Medans det är CT's tur att campa på bomb-banor såsom dust, dust 2 och aztec. Eller?

vet mycket väl att T har gisslan på ovan nämnda banor. vad jag menade var att de har många ställen att campa på, speciellt då för T.

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk

Hela cs?
CS_assault isf, blir mycket sånt för T. Men de ska ju skydda gisslan. Och inget annat.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Hela cs?

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

finns bara en true campar bana på cs... FY_CAMPING!!

Visa signatur

Windows i hate, Linux sux great!

Permalänk

aim_map brukar det bli massa camping på fiii fna...

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Hedersmedlem

Camping är ju en taktik som ni har kommit fram till, men den ska inte överdrivas.
Känns inte så viktigt att sitta hela rundan bakom en låda eller dylikt och vänta på terroristen/counter-terroristen sen försöka träffa honom :P.

Public är ju "spray n pray" då menar jag inte att man ska springa runt och hålla nere skjut knappen men att man ska vara flexibel och springa runt som SATA-n och panga många HS :).