Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en själv

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84

jo, sådant är ytterst tråkigt. Men att de pratar så har nog med deras ringa långa ålder(?) och omognad att göra istället för än ett datorspel.

BARN.
men lol har aldrig varit med om någon så deprimerande människa som du klagar på ålder i vartenda inlägg du skriver, ja säger alltid lol före ja flinar eller efter ja asgarvat.
så är det bara, de är bara ett tecken på hur lamt skämtet var, eller hur riktigt dåligt de var då man inte garvar alls, man behöver inte vara 14- bara för att man använder sig av diverse nätspråk, finns säkert många som är månader om inte till och med år yngre än dig som är mer mogna i sättet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=BT=-Demo
Detta "omogna" spräk ( vafan är det för fel på ffs, omg och lol? ) är något som uppkommit inom internet-världen. Yngre spelare tar det till sig och använder det så ofta de bara kan. Att så många unga spelare sedan dras till cs är en annan sak. Det är inte cs som gett dem orden.

Samma omogna uppförande som man finner i cs går att hitta i _alla_ spel. Dock turligt nog inte lika ofta.

Lägg betoning på den sista meningen
hm. jag måste verkligen hata Cs.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Jag tyckte några av dessa skämt var bra. Spec. den med moppen och kniven. Angående utnyttjandet av förkortningen "lol" så kan jag säga att själv hatar jag att använda det. Hatar det nåt sjukt när folk använder det i synnerhet när de använder det på ett sånt sätt där det är uppenbart att de inte tänkt på den egentliga betydelsen av det.
Angående vilken ålder det är på personerna som använder förkortningen lol så tror jag att en av mina klanmedlemmar (Unreal Tournament 99) tar priset. 39 år och utnyttjar det varje dag.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
jo, sådant är ytterst tråkigt. Men att de pratar så har nog med deras ringa långa ålder(?) och omognad att göra istället för än ett datorspel.

17-, 18-åringar borde inte hålla på så, något stämmer ju iaf inte..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Följande ska användas i IRC eller valfritt spel med console.

/Quit och /Exit var ute och gick, /Quit kom hem men det gjorde inte ... ?

Älskar den!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Läraren: Varför är inte harald här ?
elev: han är hemma och spelar Ut2k4
Läraren: fan va l33t
elev: jo

LOL fy fan vad kung! Samma med han som sket ner sig och vad som händer när man dör!

Permalänk
Medlem

lätt den fetaste tråden hitintils:P

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

asså jag har nog sämst humor, jag skrattade nog åt alla inlägg )=D fattar inte varför.

Visa signatur

http://www.fantastic-mail.com/pages/index.php?refid=xert <--- tryck, jag får $1 och du får $10 för att regristrera dig, inge skämt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
dissident, utrycket "men lol" används flitigt i min klass kan jag lova, av de som lirar CS såklart..

A "Fan. Jag glömde min penna. Mest feting-h4xx-lollet på mig"
B "Haha! lolololol!! lol-lollelilololololooollL!!!""
C "Haha! Roflmaoooooouuuuu!! Jävla njuuub!!"
d "Men LÅLL @ DIG FFS! Teh omg stfu plix njuuub k thx baii!"

Ungefär så låter det i våran skola. Vi spelar inte CS. Vi är inte seriösa

Permalänk
Medlem

men vafan det slår inte när jag inte hade nått att göra... jag gled in på en public server på cs... lirar i fem min sedan börjar en kille anklaga en annan kille för fusk... anledningen var att han hade sett honom innehava två flashbangs...(killen var helt seriös) han sa även att han testat inhandla 2 flashbang men att det inte gick, har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv... kanske lite luddigt men skoj var det iaf...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
vart är världen påväg?

Dit *peka*

Visa signatur

Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en s

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Jag menade inte att personen som skapade tråden är mentalt rubbad, utan om man själv skulle göra som jag skrev i förra inlägget.
Men förstår inte komiken bara, men det är jag det

Jag menade inte heller att personen som skapade tråden är mentalt rubbad. Jag syftade på att personen i vitsen verkade vara det, och att det var det som var poängen och det roliga med vitsen.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Nån som har lust att skriva en liten ordlista för oss non-CS:are (finns säkert nåt ord för det också) ??

Mugglare

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

haha! fan va nice skämt!!
synd att alla tråkiga kommentatorer ska klaga hela tiden! =D
wallhack va grym

Permalänk
Medlem

*** DETTA HÄNDER NÄR DU SPELAT FÖR MYCKET CS ***

1.När din mamma drar undan gardinerna på ditt rum på morgonen skriker du
”MOGEN TEAMFLASH, JÄVLA NOOB”
2.När du äter så byter du snabbt från kniv till gaffel och tillbaka.
3.När du springer genom affären när du handlar eftersom du bara har 15 sekunders
buytime.
4.När du skriker, ”sluta blocka jävla noobs!” i kön till bion.
5.När du skriker ut, ”Need backup!” på prov.
6.När du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som laggat fast.
7.När du hör väckarklockan och springer och hämtar verktygslådan för
att deffa.
8.När mamma skriker och man trycker på stopsound.
9.När du ser en Action-film och undrar om hjälten recordar.
10.När du börjar tänka ut taktiker och positioner utanför cs.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

hahah ZaInT. Några av dom var riktigt bra
Men wallhack skämtet tidigare var nog bäst !

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

- Hur fan kom du hit?

- Jag dog hit

Visa signatur

Puss!

Permalänk
99:e percentilen

Hämtat från verkligheten:

– Vad sa gamern när han darrade i kylan?
– "Fryslagg!"

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

Hämtat från verkligheten:

– Vad sa gamern när han darrade i kylan?
– "Fryslagg!"

Största trådnecron på länge? (8½ år gammal tråd)

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av TiasE:

Största trådnecron på länge? (8½ år gammal tråd)

Jag ville dela med mig och sökte på Google efter en vitstråd på SweClockers. Enligt forumreglerna är jag förbjuden att skapa en ny tråd då.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers