Permalänk
Medlem

Gameboy/PSP-dödaren numero Uno!!!

http://www.ministrymobile.com/

En x86 bärbar spelmaskin i Gameboy format.

Tänk och sitta och lira CS på en sån här - precis i den upplösning spelet gjordes till (640x480).

Gameboy/PSP etc. är ju skräääääp i jämförelse med det här projektet.

Coolt att man dessutom kan plocka bort skärmen från kontrollenheten (de ska gå att byta ut mot ex. tangentbord etc.) och ha den som en multimediamaskin/PC.

"Vill ha"-faktor 10

Visa signatur

Stolthet och principer är intelligenssubstituerande egenskaper.
Trött på 'inbäddade' journalisers lögner i media? -> Medialens.org

Permalänk
Medlem

Värdelöst att den inte går att vika ihop.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ja, det ser värdelöst ut. Försök att få ner den i fickan. Eller om man lägger den i en väska så knäcks den eller nåt

Permalänk
Medlem

fy f*n va ful !!!!

Permalänk
Medlem

Ful, Men tuffa funktioner

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem

Jo, men ni har ju inte läst - det är bara en kontroller som man kan byta ut. Tanken är att det ska finnas flera att byta mellan. Själva skärmen har datorn inbyggd i sig, så den går att ta loss och så kan man dumpa den fula kontrollen.

Visa signatur

Stolthet och principer är intelligenssubstituerande egenskaper.
Trött på 'inbäddade' journalisers lögner i media? -> Medialens.org

Permalänk
Avstängd

flopp antaligen.
Däremot kommer nog nintendo DS att rocka rejält.
Lätt beställning på en sådan när den kommer.

Permalänk
Medlem

Ganska tuff. Funktionerna påminner lite om GamePark 32. Som stödjer romar och grejjer. Lite mer som en handdator liksom. Kul!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vilket skämt... Årets sämsta design, hitills?

Visa signatur

Jocke är bäst, ingen protest

Permalänk
Medlem

Det där var fan det fulaste jag sett. Jag skulle aldrig ta med mig en sån bärbar.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Det är väldigt långt kvar till en färdig produkt dessutom. Jag gissar att den aldrig kommer till försäljning.

Permalänk
Medlem

Ni snackar om de kommer att släppas nya saker till den hårdvaru väg? Strider inte det mot vad konsoller handlar om? Köp konsollen sen är det bara att spendera pengar på spel?