Permalänk
Medlem

Bra webbhotel till överkommligt pris.

Med risk för att ämnet har varit uppe förr vill jag först påpeka att jag har sökt men inte fått fram något av värde.
Admin är välkommen att låsa om jag har fel.

Så till frågan, är det någon som vet något tillfölitligt webbhotel med mycket plats till ett resonligt pris?
Sidan ifråga är högst seriöst och budgeten klarar en ungefärlig kostnad på 1500kr/år men jag vill pressa detta så mycket som möjligt, helst under 1000-lappen och med minst 200mb utrymme.

Något förslag?

Permalänk
Inaktiv

www.hemsida.net är ett bra webbhotell

Har själv min sida hos dom.

Permalänk
Medlem

Vad behöver du stöd för på webbhotellet? Hur mycket överföring per månad?

Permalänk
Medlem

Själv använder jag www.cliche.se och anser dem som väldigt bra! Deras support kanske inte är den bästa, men det kunde man väl häller inte förvänta sig med det priset!

Permalänk
Medlem

b-one.net har mycket bra pris och OK service. (Ingen telefonsupport dock). Inget att klaga på. Topptestat i IDG:s webbhotelltest med anmärkningen om att de i sina avtal säger sig ha rätt att avsäga kunder som bryter mot reglerna (t.ex. för mycket trafik till en hemsida som angerar som en ren filserver för mp3:or..).

Fri trafik annars.

Permalänk
Medlem

Har haft b-one i 2 år och tycker att det funkar utmärkt.

Visa signatur

BigDaddy

Permalänk
Medlem

Jag har nyligen beställt hos Scorpion Data, får se om det är värt det gott om plats får man iaf (2GB), har iof en maxgräns på 20GB trafik(webbtrafik) per månad men iaf just nu är inte det nått problem får se i framtiden, men en vanlig sida, verkar va bra, time will tell..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

har hört mycket bra om loopia, dock har jag inte testat själv än. har haft mina kunder på digikom hittills vilket har funkat bra men dom är lite dyrare.

Permalänk
Medlem

vad ennebär setup fee? (antar engångskostnad)
upload kostnader?
transfear kostnader?

Permalänk
Medlem

setup fee är en startavgift som du bara betalar en gång.

web10.se tycker jag funkar bra med tanke på priset, supporten är väldigt seg då.
om du vill ha ett väldigt bra och stabilt webbhotell med snabbsupport men till ett lite högre pris så kan jag rekomendera loopia.se eller admax.se

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tack wallabou, men men det var mer "transfear" jag va lite misstänktsam mot, vad är det för kostnad?

Permalänk
Avstängd

jag har konto hos www.ork-web.com snabb support, fått ett seriöst intryck

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av der_keiser
har hört mycket bra om loopia, dock har jag inte testat själv än. har haft mina kunder på digikom hittills vilket har funkat bra men dom är lite dyrare.

¨
Köpte min domän genom dem, de är ganska bra trevlig support

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com