Half Life 2 Review [scans] [modem mördare]

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Half Life 2 Review [scans] [modem mördare]

[Bort]

Tänk på upphovsrätten / jonasy

*****************
Ser ju rätt ballt ut

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Testpilot

Tror tyvärr inte att det är tillåtet att posta dom här eftersom bilderna tillhör pc gamer. Häftigt verkar det vara iallafall.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Upphovsrättskyddat material, bryter mot reglerna.

Men häftigt är det :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Grafiken ser lite C64-aktig ut, allvarligt, är det inte lite dålig grafik ?

Inlägget behöver inte bryta mot upphovsrätten ifall han har upphovsmannens tillstånd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Grafiken ser lite C64-aktig ut, allvarligt, är det inte lite dålig grafik ?

Tänker vi på samma C64?

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

Screenshots räcker inte på långa vägar till att beskriva ett spel. Jag gillar grafiken, ser mycket snyggare ut än Doom 3 imo, mer realistiskt.

Jag misstänker att han faktiskt inte har upphovsmannens tillstånd om jag ska vara ärlig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar tills svenska PC Gamer kommer med sin review. Tack ändå för scansen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Väntar tills svenska PC Gamer kommer med sin review. Tack ändå för scansen

Jao jag med, layouten på engelska pcg eller vad det nu var såg inte trevlig ut

Permalänk
Medlem

Dom här bilderna gör inte spelet rättvisa på något sätt. Har man sett filmerna så vet vi ju att allt är påverkningsbart osv vilket ger en "levande" värld. Grafiken är mycket finare i verkligheten. Denna tråden kommer garanterat bli låst när en moderator läser den och Ragnarok kommer få sin andra varning Men kul var det att läsa... den saken är klar (även om jag läst det tidigare). 16 låååånga dagar kvar till det släpps... sen blir det att låsa in sig, dra ur telefonjacket, stänga av mobiltelefonen och bunkra upp med chips och cola.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Underbart initiativ Ragnarok, men som sagt... Moderatorerna kommer inte älska den här tråden, tyvär. Hoppas bara att du kommer undan.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Ser inte Freeman ut att vara lite av en fotomodell på andra bilden (där man ser hela kroppen och han håller nått i handen), lite småbögig så där.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Lappa: Vi kanske får se en Homosexuell Freeman, vem vet Combine kanske våldtar honom.
Kanske finns med en scen med freeman liggandes på mage och en soldat från combine där bak, roligt att höra Freeman skrikandes "Det gör ont" i sann schlageranda.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst.

PC Gamer diggar nog inte det här.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading