NFSU2: hittar inte nån races

Permalänk
Medlem

NFSU2: hittar inte nån races

hej

om jag har kört färdigt alla races,med alla SUVs också så borde jag gå över till nästan bana eller hur? men se denna:

hittar inte nån mer races

vad ska jag göra?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

raca mot de oranga pilarna... motståndsbilarna

Permalänk

Knepet är att byta bil väldigt sällan, och tokmodda den man har för att låsa upp spelet, ju gräsligare bilen är - desto längre kommer man s.a.s.

/J

Permalänk

du kommer få ett sms ... med en snubbe som säger att han hört om race någon stans så ska du åka dit och leta efter race som inte är med i din map

Visa signatur

Only milk and juice come in 2 liters

Permalänk
Medlem

Du ska styla din bil så den får en poäng mer i stjärnor u know då får du ta kort på bilen och efter de kommer det fler uppdrag!

Visa signatur

Asus Maximus Formula | Inte Core 2 Duo E8400 | Geforce 8800GT 1GB | Corsair Dominator 4GB | Hiper 580W

Permalänk
Medlem

Tror det är en 6-stjärnig bil du ska få ihop till om jag inte minns fel... Ser ut som om du inte låst upp hela "harbor"...

Permalänk
Medlem

jo eller så e de 5...? tror de e 5

Visa signatur

Asus Maximus Formula | Inte Core 2 Duo E8400 | Geforce 8800GT 1GB | Corsair Dominator 4GB | Hiper 580W

Permalänk
Medlem

motståndsbilarna är borta nu så jag kan inte köpa grejor till min bil ..har 1.9 star nu

kan jag sälja min bilar? har en del bilar nu,

ok,om det finns inte annan sätt så jag får fuska

hur ska jag fuska för få mer cash?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Trainer jag hade över 2mille

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Medlem

Jag har oxå funderat på om man kan sälja bilarna på något vis men inte kommit på något, alltså går det inte
Hur har du kommit så långt utan att ha mer än 1.9 stjärnor? Min A3:a har 10 stars (verkar vara max) och då har jag ändå 2-3 andra bilar som också är moddade. Har gjort runt 60% av spelet...

Visa signatur

/DrDryyls

ABIT IS7-G, P4 2.8 HT @ 3.4GHz, 1024Mb PC3200, 2x120Gb WD SATA, POV 6800GT 435/570x2@1.4V "Det stavas EGENTLIGEN och inte IGENTLIGEN"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drdryyls
Jag har oxå funderat på om man kan sälja bilarna på något vis men inte kommit på något, alltså går det inte
Hur har du kommit så långt utan att ha mer än 1.9 stjärnor? Min A3:a har 10 stars (verkar vara max) och då har jag ändå 2-3 andra bilar som också är moddade. Har gjort runt 60% av spelet...

jag satsade på inut alltså motor däck turbo osv

jag trodde man behövs inte ha många stars..nu har jag 2.79 men 0 cash, 0 race, 0 motståndsbilarna...

det är GAME OVER

fuck jävla EA

matte56:får jag låna lite av dig? vad sägs om 7% ränta/år?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

0 motståndare?! Aldrig varit med om att det inte finns några motståndare kvar!

Visa signatur

Asus Maximus Formula | Inte Core 2 Duo E8400 | Geforce 8800GT 1GB | Corsair Dominator 4GB | Hiper 580W

Permalänk
Medlem

hur vet man hur måga % av spelet man har kommit???? jag kör Toyota Supra och den har 10 stars stage 3 i allt..............

Permalänk
Medlem

Jag var tvungen att leta upp ett gömt race, köra det, då dök det upp ett U.R.L-race, efter det låste man upp nästa stadsdel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xzenzor
hur vet man hur måga % av spelet man har kommit???? jag kör Toyota Supra och den har 10 stars stage 3 i allt..............

default: T

Permalänk
Medlem

Jag har kommit 70% av spelet, nu har jag level 3 på allt, allt förutom body wide kits är upplåst. och jag vet att spelet inte är slut. har kört massvis med outruns, "hemliga" race utan resultat,Alla SUV-race klara har inget kvar o racea. men jag vet att det måste finnas mer, har precis köpt skylinen oxo.
Någon som vet vad man ska göra?

Permalänk
Medlem

SUV-RACE??? vad är det

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

En liten gissning är att översta röda pricken på kartan själva verket är en ring och inte en affär. Kolla in den. Två affärer brukar inte ligga så tät inpå varandra. När man väl har kört alla "synliga" race på kartan brukar den fyllas på med nya så vidare man inte klarat hela spelet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grd^
En liten gissning är att översta röda pricken på kartan själva verket är en ring och inte en affär. Kolla in den. Två affärer brukar inte ligga så tät inpå varandra. När man väl har kört alla "synliga" race på kartan brukar den fyllas på med nya så vidare man inte klarat hela spelet.

Nope, det är två affärer som ligger nära varrandra.
Men jag tror iaf du måste spöa dina motståndare (oranga pilarna)

Permalänk
Medlem

nej, jag måste ha 2 eller 3 star för gå över bana

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

har kört 15 jävla outruns nu, inge resultat o man tjänar bara 400 per outrun! skit!

Permalänk
Medlem

kom till 70%, sen kom ett sms, grattis du har klarat spelet. har flera bilar på 10 star. antar att dom resterade 30% är race som itne syns på kartan. låst upp alla delar.

skitspel. tog 2 dagar att klara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kex
kom till 70%, sen kom ett sms, grattis du har klarat spelet. har flera bilar på 10 star. antar att dom resterade 30% är race som itne syns på kartan. låst upp alla delar.

skitspel. tog 2 dagar att klara.

I 2 dagar , menar du då att du spelade 48h sträck?`
för jag tycker inte att det var kort alls.