Permalänk

Bästa väckarklocka till mobilen...

Det vore en kul grej om alla skrev vilken deras bästa väcknings-signal till mobilen var. Tänkte skapa denna tråden så att alla kan lägga in vad deras bästa väcknins-signal är.

Skriv vad den heter och var man kan ladda ner den (helst gratis). Skriv också om den är polofomisk eller inte.
Själv letar jag efter en till min mobil...

Varsågoda...

Visa signatur

Bloggare på Reseblogg / Travelblog

Permalänk
Medlem

använder Children of bodom's little bloodred ridin' hood som väckarsignal, kraftigt intro så man vaknar tvärt. slipknot's pulse of the maggots funkar bra också.

EDIT: Har en z1010.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson - Greeting

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

1812 Overtune @ Motorola A925

Permalänk
Medlem

cartoon på Z600 är hemsk

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk
Medlem

Hmm vet inte om det är sån bra väcknings-signal men jag har kört med "Raffi - Bananaphone (Speedmix)" några gånger, men den är inte att rekomendera om man vill ha en mild väckning
Fast den underbar att ha som ringsignal

Permalänk
Medlem

Barbapappa i polyfonisk

Visa signatur

Main: Intel i7-970 4.00 Ghz | 24GB DDR3-1600 | PowerColor 290X | Samsung 830 2x256GB
Server: Dual Intel E5645 2.53 Ghz | 24GB ECC DDR3-1333 | PERC 5/i | Samsung 8x2TB | Intel 320 80GB
XtremeSystems WCG

Permalänk

Digirain på Z600 är förknippad med ondska.... Jag ryser när jag hör den!

Permalänk

Jag vrålar:Godmorgon, godmorgon. Dags att vakna alla! Det är fruktansvärt så nu brukar jag vakna innan det hela kört igång ordentligt.

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem

Metallica - Bredfan
Jag vaknar upp med ett ryck och headbangar lite lätt, så är man vaken.

Permalänk
Medlem