Permalänk
Medlem

Hata Tradition

Asså ja kan inte fatta hur en spel butik kan vara sämre än tradition... Dom hittar på realese datum.. T ex på wow det stod det har alltid ståt eu beta sign up 26e, hur fan kan dom tro att betan startar då?

Ligger det nåt i det ja skriver?

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk
Medlem

för EU betan startar då ? iaf att du får din beta key för pre order

Permalänk
Medlem

De flesta butiker brukar vara ganska bra på hitta på releasedatum för att ragga förhandsbokningar. Hellre ett datum som man kan flytta än inget alls.

Men hata en butik för ett datum? Hmm.

Permalänk
Medlem

Aaa ja blev så glad när ja hörde det så var det bara skitsnack

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk

jag har förhandsbokat 2 ggr hos just Tradition och ingen av gångerna har dom ringt..

Permalänk
Inaktiv

varför ska de ringa dig?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
varför ska de ringa dig?

Eftersom han känner sig ensam?

Tradition har fått releasedatumet, den 26 nov direkt från Vivendi, utgivaren. Vivendi har fått det från Blizzard. Datumet är releasen för den sista betan, inte ÖPPNINGEN av betan, det har aldrig påståtts.

"Den 26:e november kommer vi att börja sälja World of WarCraft Pre-Order Beta Kit. Detta Kit låter dig börja spela Beta-versionen av spelet så fort Betaservrarna kommer igång"

Du kanske skulle börja använda rätt forum och kanske ta reda på fakta innan du postar?

Permalänk
Medlem

Frågan är hur man ska göra när man inte fick någon oderbekräftelse?
Hade tänkt dra iväg ett mail så man inte får 2st kopior skickade.

Permalänk
Medlem

Håller med, Tradition är verkligen sämst bara för att ett releasedatum inte stämmer. Bara så du vet det, så gör de flesta spelbutiker det.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

dom säger det varje gång man förhandsbokar när dom fått det osv osv..

Permalänk
Medlem

Ja fy! Nu bränner vi stället och äter upp deras pepparkakor!

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
Ja fy! Nu bränner vi stället och äter upp deras pepparkakor!

Ännu värre, vi bränner deras pepparkakor och äter dom!

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shallowgrave
Eftersom han känner sig ensam?

Tradition har fått releasedatumet, den 26 nov direkt från Vivendi, utgivaren. Vivendi har fått det från Blizzard. Datumet är releasen för den sista betan, inte ÖPPNINGEN av betan, det har aldrig påståtts.

"Den 26:e november kommer vi att börja sälja World of WarCraft Pre-Order Beta Kit. Detta Kit låter dig börja spela Beta-versionen av spelet så fort Betaservrarna kommer igång"

Du kanske skulle börja använda rätt forum och kanske ta reda på fakta innan du postar?

Det där ändrades idag. Förut stod där att man kan börja spela direkt när man får beta keyn den 26e.

Ta reda på fakta innan du postar.

Permalänk

Du har inte tänkt på att det kan vara Vivendi.
Du har inte tänkt på att det var Vivendi som tillsammans med Valve sa 30 September 2003 för ett annat spel som nyligen dök upp.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Du har inte tänkt på att det kan vara Vivendi.
Du har inte tänkt på att det var Vivendi som tillsammans med Valve sa 30 September 2003 för ett annat spel som nyligen dök upp.

Såvitt jag vet visste inte ens Vivendi om det, men det kan vara att jag kommer ihåg fel. Läste en bra artikel om det på Gamsepot där Gabe Newell berättar om det i en interjuv.

Jag har gett upp för tillfället. Eller rättare sagt, jag har ställt in mig på att det kan ta lång tid innan jag kan börja spela med den nyckeln Tradition skickar. Spelet verkar bli bra, och visst, att få kunna börja tidigare är ju en bonus men inte ett måste. Jag spelade aldrig i US-betan, så jag har ingen abstinens av det heller.

Just nu ser jag fram emot min Collectors Edition och är mer glad över att jag lyckats få in en bäställning på dem. CE till Diablo II var helt klart värt pengarna, älska deras bonus-DVD. (Fast det är klart, det var en julklapp )

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-- Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989

Permalänk
Medlem

Abstinensen har börjat få folk att bli aggresiva.. håller själv på och tänder av från US-betan men det är svårt, jag kommer hela tiden på mig själv med att dagdrömma om vad jag ska göra när spelet släpps..

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Då tråden handlar om en butik passar detta forum bättre.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Jag hatar den stora Caps-Lock dagen.

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomasgrafström
Jag hatar den stora Caps-Lock dagen.

ok...

Permalänk
Medlem

Jag la min beställning på WoW betan+CE, redan den 19:e, i god tid före släppet den 26:e. Ännu har inget paket dykt upp. "Order bekräftelsen" som de kallar det kom direkt så något fel där har det inte blivit. I den här "order bekräftelsen" står att läsa att, citat "Om ni har frågor om er order så kan ni skicka ett mail till: order@tradition.se.". sagt och gjort, i tisdags mailade jag dem med en stilla undran om min order var behandlad ännu, till dags dato har inget svar inkommit. Idag surfade jag in på deras hemsida och i ett inlägg på ”klotterplanket” stog ett telefonnummer till orderavdelningen som man kunde ringa, provade ringa 5-6 ggr, jag kom aldrig fram..
Första och sista gången jag beställer något från denna oseriösa skitbutik.