Eh... vilken skärm är detta?

Permalänk
Medlem

Eh... vilken skärm är detta?

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=9426048

Imagequest Q17, hittar ingenstans en skärm som heter detta, hittar 2 skärmar men liknande namn, nämligen

Hyundai Q17S

Hyundai Q17+

Är ovanstående skärm någon av dessa eller en helt annan, utgången modell? Står S.et i Q17S för "Standard"? Om så är fallet, varför är standardversionen ofta dyrare än plusversionen? tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Maila snubben och fråga.

Permalänk
Medlem

En sådan har jag och du antar rätt det är den skärmen han har på auktionen.
Har för mig tat S innebär att den är silvergrå.
En helt ok skärm tycker jag.

Permalänk
Medlem

Mailade honom, han hänvisade bara till Hyundais hemsida och den var värdelös. Q17S: den har iaf 16ms fördröjning, Q17+ har 12ms, ändå så kostar 17S mer.... nån mer som vet ngt om detta?

Permalänk
Medlem

Öh jag har just svarat, jag äger en sådan skärm så jag bör ju veta?
Eller vad menar du?
De är i övrigt ingen större skillnad på dessa skärmar(mer än det påstådda 12ms) har jag för mig, bollandet med ms siffrorna är mest båg.
Skärmen är bra, den var nog bland de absolut bästa för ett år sedan.

En kompis har en sådan +, man jag märker fasen ingen skillnad mot min alls. de kanske har bytt ut nåt men det är inte tillräklig skillnad så att jag kan upptäcka det minsta lilla.

Permalänk
Medlem

Hokay, tack så mycket, är den silvrig eller bara glänsande grå? ska ha den med Antec Sonata och UltraX keyboard samt Logitech Z3e... passar den in till andra silvriga accesorarer?

Permalänk
Medlem

den är silver, ej blänkande om du förstår, mattsilver kanske man kan beskriva det som.
Jag har inga andra silverfärgade saker, men jag antar att det är tanken att den ska passa ihop med dina övriga grejor.