Permalänk
Medlem

Behöver lite råd hära. :)

Tjenare, jag har en kompis som jag kan få byta mitt Antec Plusview 1000 AMG mot ett Chieftec DA-01SL-D Dragon Fulltower men han vill ha 500:- mellan oxå.
Tycker det låter himla mycke, för jag får inte med nätagget eller fläktar eller nått.
Är det värt 500 mellan?

Väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Avstängd

nej för fan det är det inte tycker jag

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

beror väl på hur gärna du vill ta över hans fulltower.
men jag hade inte gett mer än 2-300kr mellan.

Permalänk
Medlem

Skulle inte ge ngt imellan, max en 100ing... Kanske beror på skicket också...
Ser ditt förjvligt ut och hans är lika skinande som en nypolerad spegel, så kanske det är värt det....

BryZ0r

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Okej.. Det finns inte en ända repa på mitt chassi! är jävlit pedant om sådant. och inget är sönder elelr nått, och på hans är kablarna till "Reset m.m söder det är bara "Power" som funkar, ni vet säkert vilka jag menar.

/ PooX

kan man ge 200, 300 då ?

EDIT: kan man köpa ett fönster till ett sånt ? kan någon länka isf ?

Permalänk
Medlem

Sönder, nej absolut inte om ditt chassi ärvälpolerat och vårdat som en morsa tar hand om sin nyfödda unge, och han har nga defekta "grejer", så skulle inte jag ge ett öre imellan...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Okej, men det går han inte med på.. Får väl försöka med 300 elelr 200. Men han vill inte på det, han vet inte så mycke om sånt hära. vad dom kostar nytt m.m '

/PooX

Permalänk
Avstängd

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog=46&land=46&varenr... kostar 930kr med nätagg så köp inte av din kompis

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

jo 500 kr var jävligt mycket, jag tycker till och med plusview ser snyggare ut

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem

Okej, Joo jag vet det låter fint. Vars finns ett fönster till ett sånt dära då?

/ PooX

Ska höra om han går med på 300 kr..