Permalänk
Medlem

Klass info WoW

Ok jag vet att ni moderatorer har tröttnat på WoW-trådar men detta käns som att fler än jag skulle kunna ha nytta av och blir liter FAQ tråd:

Jo jag tänkte att vi kunde skriva fördelar och nakdelar med de olika raserna och BARA det inga kommentarer utan bara vad som är bra respektive dåligt med en klass.

Detta är den uppfatting jag har fått:

Hunter:

Styrka: Pet, samt att man börjar med ett rangevapen

Svaghet: Är lite klena, kan inte ha Mail

Warrior

Styrka: Är rikitgt starkan, och kan ha alla vapen

kopiera och lägg till ändra om jag inte har skrivit rätt, målet är att det ska finnas en komplett lista om ett tag.

Men som sagt inte massa komentarer och grejer, vill ha en stilren Info-tråd.

Permalänk

men för faaaaaaaaan.. sluta med alla dessqa förbannade WOW trådar.. gaaah. blir rasande.. det håller ju på att bli tjatigare än alla cs tråfar!!!!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Hunters kan ha mail, vid lvl 40, och dom är faneme inte klena.
Så fort dom får aimed shot kan dom göra rejäl dps

och warriors kan inte ha alla vapen, Wand t.ex...

Permalänk
Medlem

Ska vara human Rouge eftersom dom slår så jävla fort

Permalänk
Medlem

Vad var det för fel med den här?
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=41306...
Jag ska hur som helst spela Paladin.

Permalänk
Medlem

pala

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

finns som sagt redan en identisk tråd upplagd på swec.... tycker synd om alla wowtråd-hatare då ni bara gör dom argare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
men för faaaaaaaaan.. sluta med alla dessqa förbannade WOW trådar.. gaaah. blir rasande.. det håller ju på att bli tjatigare än alla cs tråfar!!!!

Om du inte gillar dem så behöver du inte läsa dem.

Permalänk
Hedersmedlem

Ska du ha en FAQ så är det ingen bra ide att ha en omröstning i samma tråd!
Konsekvens är nyckelordet, jag har låst alla andra WoW trådar utöver den "stora" tråden av kakmonstret, samma sak gäller för denna tråd!
*Låst*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X