Mellanrum mellan bild och skärmstorlek

Permalänk

Mellanrum mellan bild och skärmstorlek

Väldigt svårt att beskriva, men jag får väl försöka förklara:
Det är ett mellanrum mellan skrivbordet/bilden och själva skärmfönstret..

Hoppas den här bilden kan förklara "felet":

Bilden är dessutom sne, och jag har försökt fixa felet med skärminställningarna, men har inte uppnått något resultat..

Hoppas någon kan hjälpa med det lilla, men jobbiga problemet

Permalänk
Medlem

Har ett liknanade med min skärm, den böjer av lite konstigt vid hörnen, runda kanter liksom. Förresten är det damm jag ser i nedre vänstra hörnet?

OnT: Du kanske skulle testa drivrutiner? Vet inte om det skulle hjälpa med det är värt ett försök.

Visa signatur

Mjo

Permalänk

Det ska väl bara va att gå in på monitorns settings o ändra brädd/höjd o flytta den i sidled/höjdled

Permalänk
Medlem

Ha ha tänkte precis skriva en tråd om detta problemet! Får ställa in min skärm varje gång jag startat om.. bilden är alltid lite sne, så att jag har en svart rad i någon av sidorna.. börjar bli väldigt irriterande detta.. Är annars nöjd med min 19" Hyundai CRT. Har kollat efter drivisar men hittar inga fick inte några till heller.. Går det att göra något åt detta..? tveksamt men alltid värt att fråga

Visa signatur

i7-4770K delid@5,0GHz|4,6GHz 24/7| Corsair H80i|Z87-GD65Gaming|Hyper X Beast 2400MHz 16GB X.M.P |Asus 1070 GTX|Corsair 750W|Asus VG2480QE 144Hz.