Ska du köpa Brother In Arms på Fredag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheLink
Tror du att du kan få spelet innan fredag?

Fick det inte idag, hoppas jag får det i morgon. Jo det enda man kan klaga på är de lågupplösta texturerna på vissa ställen, men det kan ordnas om det släpps en pack med större upplösning på texturerna. Annars tycker jag grafiken är fin av det jag sett, tyckt faktiskt inte Half-Life hade märkvärdig grafik.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Vote: Nej!

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

Fick mitt spel idag från webhallen, så har precis hämtat ut det och ska väl snart sätta igång, framåt kvällen.

Visa signatur

SYSTEM: Chassi: Thermaltake Tsunami Dreams- Moderkort: DFI Lanparty NF 4 SLI-DR- Cpu: AMD X2 4400+ + Zalman 7700Cu- Minne: OCZ EL Dual Channel Platinum 2048mb- Grafik: ASUS Extreme 7800GTX TOP- 300gb S-ATA, 200Gb S-ATA , 160Gb IDE- Plextor DvD-R- Nätagg: Tagan 580w EC Series-\\\ LAPTOP: DELL XPS 1330

Permalänk

Fick mitt från Webhallen idag.

Visa signatur

2.4 ghz P4, MSI 6800 GT, Creative SB Audigy 2, 1 gb ram, 200 gb hdd.

Permalänk
Medlem

Nej.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Bajs spel!! Tacka vet jag RO!

Permalänk
Medlem

Kan ingen säga vad RO är ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheLink
Klart att de som laddar ner det har en annan syn på det.
Om man köper det så är det en annan känsla att spela.
Men visst finns det undantag.

När jag köpte Interstate 86 så var jag tvungen att säga att det var så bra, även om jag inte alls tyckte det var en värdig uppföljare till 76 på något sätt... jag har senare insett att jag lika gärna kunde skippat det.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Red orchestra, http://www.redorchestra.clanservers.com/
WWII modifikaion till UT2004.

Permalänk

Jag ska köpa det. Men jag har inga pengar imorgon. =/

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

en besvikelse hoppas på BF 2 nu

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

bara jag som tkr det är ganska svårt att "aima"?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Jag har också fått mitt nu. Jag tycker det är helt ok, endel grafikbuggar bl a men det fixar sej säkert med patchar, spelet är ju fortfarande väldigt nytt.

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt idag och jag har nu spelat ett par timmar och det är rätt roligt. Lite roligt att man får använda till taktik i ett krigsspel så man slipper alla "en-man-mot-hela-tyska-armén" spel.

Uppdaterat: Har kommit in på dag 2. Jag tycker att spelet är ok, klart dom häftigaste striderna som ett WWII spel har haft. Men detta spel kommer även på x-box och PS2 men jag kan inte tänka mig att spela detta spel på konsol, tänk styringen med handkontroll! jag ryser...

Permalänk
Medlem

jo... Det är omöjligt att klara slag själv. Det handlar ju mest om att lägga upp taktiker och inte att sjuta själv.

bara jag som nöstan aldrig använder inzoomat, kör bara med crosshair...

Permalänk
Medlem

Ingo_ATI: Fy satan vad mysigt det ser ut! Jag längtar redan!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingo_ATI
Jag har också fått mitt nu. Jag tycker det är helt ok, endel grafikbuggar bl a men det fixar sej säkert med patchar, spelet är ju fortfarande väldigt nytt.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/bia_screen.JP...

Jag trodde att det inte skulle vara något crosshair. Att man måste ta upp siktet själv.

Permalänk
Medlem

Fick också mitt idag, tycker dock att den "glödande" effekten är jobbig bara, samt drar onödigt mycket kraft som tur är går skiten att stänga av

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
Fick också mitt idag, tycker dock att den "glödande" effekten är jobbig bara, samt drar onödigt mycket kraft som tur är går skiten att stänga av

Vad menar du med glödande effekten ?

Permalänk
Medlem

Att ljuset flyter ut, HDR.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Inte HDR, bara en vanlig "bloom" effekt.

Visa signatur

Q(^_^Q)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
Jag trodde att det inte skulle vara något crosshair. Att man måste ta upp siktet själv.

Det väljer man själv, jag har det avstängt (visar bara på bilden )

En till:

Permalänk
Medlem

Va har du för grafikinställningar och vilken svårighetsgrad kör du på?

Jo, och en på Gearbox forumet som spelat det sen den 2 mars sa man måste köra minst på Hard för att tyskarna skall börja flankera dig.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag hela idén med att både spela första person och sen kunna styra spelet i 3dje person verkar lite krynglig. Första intrycket jag fick av BIA var att det var dåliga animationer på gubbarna, ganska fula vapen, (OBS, inte grafiken utan formen), lite jobbigt att sikta, ganska seg mus o.s.v

Men men, det kanske blir skitkul när man väl har lärt sig allt, och "kommit" in i själva spelidén, men detta var bara mitt första intryck!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Vapnen ser ut som de ska, låter som de ska och uppför sig som det ska. Varit prat om K-98 modellen att den var inte den och så, så visade de bilder på exakt det vapen det modellerat och så vidare.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hocce
Personligen tycker jag hela idén med att både spela första person och sen kunna styra spelet i 3dje person verkar lite krynglig.

Ta det där igen för jag förstår verkligen inte vad du menar. vadå styra i 3:e person?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laaf
Va har du för grafikinställningar och vilken svårighetsgrad kör du på?

Jo, och en på Gearbox forumet som spelat det sen den 2 mars sa man måste köra minst på Hard för att tyskarna skall börja flankera dig.

Jag kör allting på max och vsync av. Och kör på "Normal", vilket jag börjar ångra...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingo_ATI
Jag kör allting på max och vsync av. Och kör på "Normal", vilket jag börjar ångra...

Håller med, skulle tagit på HARD, NORMAL är liiite för lätt för mig.
Jag kör också allt på max och vsync av, flyter på skit bra, inte ett enda lagg än så länge.

Permalänk
Medlem

Fick det idag, grymmt bra spel.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

ladda hem testa, e det bra så kan man köpa, annars skippar man ju det.. svårare är det ju inte.
Det är faktiskt en männsklig rättighet att ha tillgång till all film, musik och spel i världen *APB*

skämt åt sido, finns det DEMO på spelet så jag kan testa det?

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz