Permalänk
Medlem

Hár jag laddat ner ny Bios????

Tja!
Jag har en Asus A8n-SLI (inte delux), jag vill uppgradera min bios och då gick jag in på asusupdate och uppgraderade den genom internet, den laddade ner en bra stund men sen så sa den inte om mitt bios blev uppgraderat när det var färdigt.
Därför undrar jag, Är mitt Bios uppgraderat????
Vart kollar jag det så jag kan se vilken version jag har,
om jag skall uppgradera igen genom deras hemsida den här gången, vart hittar jag dem?? jag har letat men jag fattar inte vilken jag skall ladda ner!!!

Permalänk
Medlem

säker på att du inte bara laddade ner installations filerna som du senare ska lägga på en diskett ?

Visa signatur

Antec Super Lanboy | Aspire 500W | Msi k8n Neo2 Platinum | AMD64 Winchester 3500+|Zalman 7000b-Alcu|
X800Xt-PE|Corsair XMS3200Xl 2x512Mb 2-2-2-5| Seagate S-ATA 200Gb|Nec Dvd Brännare O LG Dvd Spelare + lysrör|Sleeving kit |fläktar|Mx 510|Koss SB45|fUnc 1030|SuperPi - 31|3dmark 05 - 7896

Permalänk
Medlem

ifall det är uppgradera borde det stå den version du laddade ner när du startar datorn, annars är det som XzerieZ sa att du bara laddade ner installations filerna och att dom ligger och skräpar på hårddisken

Permalänk
Medlem

om det är en installations fil, dubbelklicka på den.
Då brukar det komma fram om man vill göra en Diskett.
Sedan är det bara boota från den, o sedan bara flasha BIOSet.

Visa signatur

Antec Super Lanboy | Aspire 500W | Msi k8n Neo2 Platinum | AMD64 Winchester 3500+|Zalman 7000b-Alcu|
X800Xt-PE|Corsair XMS3200Xl 2x512Mb 2-2-2-5| Seagate S-ATA 200Gb|Nec Dvd Brännare O LG Dvd Spelare + lysrör|Sleeving kit |fläktar|Mx 510|Koss SB45|fUnc 1030|SuperPi - 31|3dmark 05 - 7896

Permalänk
Medlem

Finns det något nytt bios till a8n sli förutom betan?

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ