söker en väldigt gamal version av dc

Permalänk

söker en väldigt gamal version av dc

tjenare, jag söker efter en gamal version av dc, innan neomodus gjorde om dc så man kan vara inne på fler hubbar samtidigt!

eller ver ni nå bra hubbar, alla jag är inne på är total kassa.
har BBB adsl och ca 70-80gb utdelat för tillfället.. tycker jag borde kunna hitta ngn bra hubb, men icke!

Visa signatur

**commodore 64** Processor: MOS Technology 6510 @ 0,985 MHz ** Grafik: MOS 6569/8569 ** Ram: 64 KiB (65536 bytes) ** Ljudhårdvara: MOS Technology 6581/8580 "SID" med Oscillatorsynkronisering**

Permalänk
Avstängd

www.neo-modus.com <-- och tanka dem gamla versionerna ?

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
www.neo-modus.com <-- och tanka dem gamla versionerna ?

kan du ge mig en direkt länk eller en förklaring vart på neo-modus.com jag hittar de gamla versionerna.. för jag ser bara den senaste versioner för olika typer av OS.

Visa signatur

**commodore 64** Processor: MOS Technology 6510 @ 0,985 MHz ** Grafik: MOS 6569/8569 ** Ram: 64 KiB (65536 bytes) ** Ljudhårdvara: MOS Technology 6581/8580 "SID" med Oscillatorsynkronisering**

Permalänk
Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Re: söker en väldigt gamal version av dc

Citat:

Ursprungligen inskrivet av longbottom
tjenare, jag söker efter en gamal version av dc, innan neomodus gjorde om dc så man kan vara inne på fler hubbar samtidigt!

eller ver ni nå bra hubbar, alla jag är inne på är total kassa.
har BBB adsl och ca 70-80gb utdelat för tillfället.. tycker jag borde kunna hitta ngn bra hubb, men icke!

Kan du inte använda någon annan DC-klient istället då, som t.ex. DC++ eller fulDC?

Visa signatur

Vill du ha svar? Citera mig gärna.