Permalänk
Medlem

Lcd display

Jag funderar på att modda in denna...

Finns på: http://www.gizmodd.fnask.nu/?p=productMore&iProduct=22

Vad behöver man för saker?
Har aldrig grejat med lcd displayer förut...

Permalänk

Hmm den där verkar väldigt intressant ska man köpa en sån? hehe

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Titta under Artiklar så ser du att det finns en LCDguide där det står vad man behöver. Eller sök här.

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk

lättast vore om du hade ett kopplings-schema där du ser hur du ska löda, sen är det troligtvis bara att löda på en skrivar kabel som du sen sätter i i paralellporten ( stava ^o) ) men om du fixar ett elschema så är det ju typ klart =D

Visa signatur

Happy modding Xd

Permalänk
Medlem

ett schema finns på fractronics.com , skulle tro att det är samma styrchip i dom.

Permalänk

Den där butiken är ju nerlagd.. köp en display på fractronics.com och följ anvisningarna som finns här på sweclockers..

Visa signatur

MVH // eroth

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eric_eroth
Den där butiken är ju nerlagd.. köp en display på fractronics.com och följ anvisningarna som finns här på sweclockers..

Om du läser så står det att den är tillsvidare nerlagd. Det har blivit lite strul med några ordrar och Giz e svårt att få tag på.

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk

är den till salu köper jag den gärna

Permalänk
Medlem

Hej Alla.....Orderstatus i shoppen strular igen....vissa oreders registreras andra gör det ej , Denil som har hjälpt mig att fixa till det är på semester med sin tjej och kommer inte hem förrän den 28 ...så alla som har gjort en beställning....snälla skicka ett mail med eran order till macdick@telia.com så jag kan lägga in dom i orderstatus....(misstänker att det beror på att jag har fått låna denil´s sida)....eller så är det nått annat skit som inte funkar som det ska....så snälla gör det så att det inte blir förseningar igen....MvH // Dick

Visa signatur