Permalänk
Medlem

Bärbar - PS, Flash, 3dsm osv

Hejsan!

Sitter här och tänkte köpa en fin bärbar dator.

Är designer och tänkte använda den i mitt arbete. Det betyder att program som Photoshop, 3dsm, Flash MX m.fl. ska fungera kvickt som fan

Spel håller jag inte på med överhuvudtaget.

Dessutom ska den vara jävligt snygg. (gillar bl.a. metall (powebook <3)) dels för att jag är designnörd och dels för att jag ofta arbetare på allmän plats

Priset får gärna vara så lågt som möjligt

Skrämen ska vara på 15 tum.

Visa signatur

www.digitalunit.se
www.posen.se
"Lik kända moument har posen många vackra avbildningar."

Permalänk

Re: Bärbar - PS, Flash, 3dsm osv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JaveliN
Hejsan!

Sitter här och tänkte köpa en fin bärbar dator.

Är designer och tänkte använda den i mitt arbete. Det betyder att program som Photoshop, 3dsm, Flash MX m.fl. ska fungera kvickt som fan

Spel håller jag inte på med överhuvudtaget.

Dessutom ska den vara jävligt snygg. (gillar bl.a. metall (powebook <3)) dels för att jag är designnörd och dels för att jag ofta arbetare på allmän plats

Priset får gärna vara så lågt som möjligt

Skrämen ska vara på 15 tum.

Om du gillar Powerbook, varför inte satsa på den då?

Permalänk
Medlem

Den är rätt dyr och sedan har jag nästan aldrig använt en mac.

Dessutom använder alla mina vänner och kollegor PC. Inte heller vår tekniker (på företaget jag jobbar) är någon van mac-användare, det kan medföra lite problem osv. :/

Visa signatur

www.digitalunit.se
www.posen.se
"Lik kända moument har posen många vackra avbildningar."

Permalänk
Medlem

Om nån kan tipsa om en burk liknande den JaveliN söker så skulle det vara kalas, är ute efter något liknande

Permalänk
Medlem

Kanske en Zepto 6515 WD (http://www.zepto.se/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&not...)

Skulle jag gissa att du nog får vad du vill ha...kommer i slutet av denna månad!

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)