Permalänk
Medlem

kolla igen. det syns bättre nu

EDIT: mög åsså my sida =/

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Äntligen ES

Ångrar inte en sekund att jag rerollade ^__^

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

liten fråga... vaför går du inte in i options o väljer jpg istället för bmp?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Btw grats till att du blev en summoner

Tja, har för det mesta spendrat tid att levla min nya pett ^^ en varg, ville inte skaffa stryder på grund av hur dyrt det är, samt bryr mig igentligen inte om jag kan rida den eller inte.

den är nästan 22 ^^ och har 57 P.atk med tja långt från bästa vapnet, vapnet har 23 P.atk och det bästa har 70 ^^

Den kommer utklassa stryder när den når Lv 35 ^^ tror at den har något runt 150 P.at eller så om jag får råd med bästa vapnet

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
liten fråga... vaför går du inte in i options o väljer jpg istället för bmp?

Bra fråga, antar att jag är lat ^^

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

jobbigare att ändra innan man lägger upp den ju

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Btw grats till att du blev en summoner

Tja, har för det mesta spendrat tid att levla min nya pett ^^ en varg, ville inte skaffa stryder på grund av hur dyrt det är, samt bryr mig igentligen inte om jag kan rida den eller inte.

http://www.mugimugi.org/l2pic/C3/Shot00018.jpg

den är nästan 22 ^^ och har 57 P.atk med tja långt från bästa vapnet, vapnet har 23 P.atk och det bästa har 70 ^^

Den kommer utklassa stryder när den når Lv 35 ^^ tror at den har något runt 150 P.at eller så om jag får råd med bästa vapnet

Jag jobbade lite på en varg jag med, men jag gav upp den när jag kom till lvl 17 med den...

Förresten, jag är lvl 57 nu, tänkte se om jag kunde ta 58 ikväll och i morgon..

edit: Efter att jag fixat bo så kommer jag spara till en strider Har inte ork till att lvla en själv

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hehe nu ska jag se om det går att få l2 rullandes på en p3 500Mhz med allt på lägsta o i widowed mode den har 3xx i minne. o ett gforce 2 64mb kort borde gå bara så att jag kan ha en "healer" att följa mig runt alltid

EDIT: kommer se så "farmer" ut med en semi bot healer

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Tja den är nästan lv 22 tog mig 2 dagar att nå detta... eller snarare ca 5 timmars spelande ^^

Samt Nästan lv 50 själv blir nog det idag ^^ 2 levels mer o sen B grade som man inte har råd med alls :/

Då är man lv 50: 2 mer levlar att gå hurra ^^

Edit:

Ush, jag riktigt ÄLSKAR C3 fan luckades käna ihop 800k med bara 3timmars spelande igår om allt går som det ska så om 10 dagar eller så, ska jag ha råd med B grade LOL >:) vet hur jag ska få ihop 1,5m / dag ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

lvl 49 ska med i flameborne imorgon då får jag lite party i dvc åsså. så ska jag lvla till lvl 50 med min PW.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

1,3m ihop plockade idag

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

har man tid o spela så e det väl lungt att farma så mycket men det har jag verkligen inte.

ska skrapa ihop till ett par nya doom boots. och gloves

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Jag var på Siegen igår vid Giran och då kom en sån här och hälsade på en snabbis. Jag har inte sett någon förän då. Riktigt coolt!

Permalänk
Medlem

jo jag har sett en sådan förut oxo de flyger lite här och var har jag märkt, i alla fall på Lionna.

Men de är svåra att ta screenshot på ^^ de är alldeles för snabba

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Ashane min klan ledare såg inte att han var online alls igår. men men han har precis fått barn så han har inte tid att spela så mycket

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

aha, han är alltså CL i flamebourne... ok!

Så då är du och jag Ally's Uibi

Permalänk
Medlem

ja om du inte flaggar mig för då dör du ^^

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Jag fixade det nu i helgen
Med fulla buffar så är min heal över 800hp

Fixade även ett gäng wild magic spell books för mig och ett par andra shillien elders i klanen.
Och några extra att sälja för 1.5-2m
Finns dårar och sen finns det dårar som vill köpa saker dyrt, varför inte dra nytta av det

Föresten MugiMugi, hur har du lagt upp din buff/heal bars?
Så ser mina ut, jag tycker inte om macron, det kanske syns
Man kan ju inte prata samtidigt som ett macro körs

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Precis tagit en bild kommer posta den snart (när jag slutat spela, och can edita bilden), alla passar på 1 sida, har förvisso snart 2 till men tja får se hur jag löser detta.

Samt nej tycker inte om maccro, min casting speed fuckar up, så gort jag får över 600 i casting speed så fungerar inte macron längre, har jag 800-900 så tenderar de att stanna av helt.

Edit:

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Precis tagit en bild kommer posta den snart (när jag slutat spela, och can edita bilden), alla passar på 1 sida, har förvisso snart 2 till men tja får se hur jag löser detta.

Samt nej tycker inte om maccro, min casting speed fuckar up, så gort jag får över 600 i casting speed så fungerar inte macron längre, har jag 800-900 så tenderar de att stanna av helt.

Edit:
http://www.mugimugi.org/l2pic/C3/setup.jpg

Oj, en fördel med att ha slö casting speed

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
ja om du inte flaggar mig för då dör du ^^

flaggar?

Har ni probs med Teon servern? Jag var inloggad hela natten och nu mitt på dagen blev jag d/c och jag kommer inte in igen för att det står på server status "down". Hade en par polare som inte kunde logga in igår medans jag spelade för det stog att den var down med... riktigt stört.

Permalänk

De har kanske jiddrat med dnser.

Det kan hjälpa att skriva : ipconfig /flushdns
Om inte det hjälper ta och starta om och kolla så att det inte är nått lustigt i hostfiler och till slut kör en full check

Visa signatur
Permalänk

Var ett bra tag sen man lirade L2, har det hänt nåt skoj sen C2? Har inte riktigt haft koll, slutade lira mest för att jag tröttnade på den eviga grindningen som krävdes. Mer quests? enklare att levla?

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
Var ett bra tag sen man lirade L2, har det hänt nåt skoj sen C2? Har inte riktigt haft koll, slutade lira mest för att jag tröttnade på den eviga grindningen som krävdes. Mer quests? enklare att levla?

Jag tycker att xp är lite bättre nu i c3, men penga mängden är mindre enligt min uppfattning. Men allt är inte i gång. tex seven signs är inte igång på servrarna ännu. Men kommer igång väldigt snart. (För att det skall passa bättre med siges osv)

Fören man är över lvl 60 skall man inte klaga på grind
Just nu får jag vid lvl 58 0.01-0.03 per mob

En som jag känner är snart 75 ;D han var lvl 74 och hade 30% kvar att göra till 75

Edit:
Info om c3 http://www.lineage2.com/news/chronicle3_01.html
Info om c2 http://www.lineage2.com/news/chronicle2_01.html
Info om c1 http://www.lineage2.com/news/chronicle1_01.html

Sen finns det även en del ok info här system Requirements
Getting Started
Game Play
Player Commands
New Player Bonuses

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ush, Giant cave är värkligen en otrevlig håla, 99% av spelarna där är kineser, och de spamar chinesiska hela tiden öveer där, man ser oxo enorma bott train....... 24/7 där.... riktigt illa.

samt Lv 5 clan quest är jobbig, i alla fall den delen, spenderade 4 timmar där och inte enns fått de delar vi behöver.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

If your system only meets the minimum requirements:
Set the graphics options of the game to the lowest levels to maintain smooth game play.

hum det gör det knappt på ett mycket 5 gånger så bra system >.<

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Jag är rätt nöjd med hur mitt system funkar med lineage
Skulle vilja ha ett bättre grafikkort så man kan köra lite aa osv

9800se, 2gb ram, raptor disk samt 3ghz intel p4 cpu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

2 gig ram lär ju vara det som sätter fart på ditt spel 1 gig skulle det stå som minimum ^^

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Jo önskar man hade mer en 512MB ram :/ men så pank så inte blir det att skaffa mer :/ Och absolut inte nu när man blir tvungen att börja spara till PS3, måste fan bara ha en

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

ja vill ha alla nya konsoller, först o främst Revolution eftersom ja är en trogen Nintendo anhängare

Visa signatur

joråsåatte