Permalänk
Medlem

Lineage II

Swec - Server - Chartername

Uibi - Teon - ChibiChan (Scavanger)
Raddie - Teon - Radzor (Human mystic)

MugiMugi - Lionna - Mugi ( Elven Elder )
MugiMugi - Lionna - LenTan ( Artisan )
MugiMugi - Lionna - Haduki ( Elven wizard, ( spellsinger i framtiden ) )
Ryo Hazuki/Lionna/Owzer( Human Fighter, ska bli warrior)
Nisse14/Lionna/Zalmanusa(Human Fighter, ska bli Knight

Salvekvic - Bartz Ireral (De oracle)
Salvekvic - Bartz Seffel (Silver Ranger) i malpåse
Salvekvic - Bartz Sanaura (Elf Wiz, ganska röd efter några pks sanaura 17 botar 0 )

Gray Dragon - Bartz - CookieMonster (Gladiator)
Gray Dragon - Bartz - DarkVestana (Spell Howler)

Sieghardt - Yeosol/Prophet (strippad pga reroll)
Sieghardt - Burken/Human Human Fighter i skrivande stund, ska lvlas upp till Paladin

Twizz - Teon - Iliana (Dark Wiz. nyexaminerad )
The_gargamel - Teon - Gargamel

De andra trådarna var föråldrade så jag skapar en ny istället.

Hemsida : http://www.lineage2.com/

Beta signup :https://account.lineage2.com/signup/betasignup.asp

Bilder\Filmer : http://www.lineage2.com/pds/pds_image.asp

Läste precis att man kan förhandsboka spelet och vara 100% på att komma med i Betan som nog redan har börjat "Amerikanska betan då"

NCSoft is offering an incredible deal for Lineage II fans!
In this one-of-a-kind Bonus CD with cinematic in-game footage, Lineage II character trading cards, conceptual artwork, and the Original Lineage II Soundtrack by the award-winning composer Bill Brown.

AND when you order the Bonus CD, you will get guaranteed access to the Lineage II North American Beta test. Play the game before it even comes out!

Lineage II Bonus CDs are available at your favorite retailer locations or online: Click your favorite retailer link to purchase today!

Är det någon mer än jag som kommer att börja spela detta spel ?

Tror att detta spelet kommer att få fler spelare än WoW faktiskt eftersom det verkar finnas fler saker att göra + att Lineage var grymt stort "många spelare" fast det var fult

EDIT : Posta Swecnamn\Server\Lineage2namn i tråden så lägger jag in det i första inlägget.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Avstängd

Jaaa fyfan va skoj... Skall självklart spela det och så som jag tror kommer Lineage2 vara bättre än WoW. Som du sa finns mycket mera att göra.

Skall tänka igenom och kanske beställa den här CD'n som erbjuder dig 100% chans att va med på Closing BETAN.

Hurra för Lineage2

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk

Re: Lineage II

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Läste precis att man kan förhandsboka spelet och vara 100% på att komma med i Betan som nog redan har börjat "Amerikanska betan då"
[/B]

Det är väl inte spelet man förhands bokar utan någon bonus disk.. Någon som vet vad spelet kräver

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

Spelet har i alla fall läskigt bra musik

(Bill Brown har ju gjort den...)

Permalänk
Medlem

Re: Lineage II

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Tror att detta spelet kommer att få fler spelare än WoW faktiskt eftersom det verkar finnas fler saker att göra + att Lineage var grymt stort "många spelare" fast det var fult [/B]

Jag spelade Koreanska betan av Lineage2 och det var helt ok redan i Betan.
Dock inte så bra att jag kommer spela det och nej det kommer knappast slå WoW.
Blizzard är stora över hela världen. Skaparna av Lineage2 är bara stora i Korea/Asien.

Sen ditt påstående att Lineage2 skulle ha mer än WoW är verkligen taget ur röven.
Vad jag har läst om WoW och vad jag upplevde under Koreanska Betan så har WoW mycket mera att erbjuda just nu.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Lineage II

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Jag spelade Koreanska betan av Lineage2 och det var helt ok redan i Betan.
Dock inte så bra att jag kommer spela det och nej det kommer knappast slå WoW.
Blizzard är stora över hela världen. Skaparna av Lineage2 är bara stora i Korea/Asien.

Sen ditt påstående att Lineage2 skulle ha mer än WoW är verkligen taget ur röven.
Vad jag har läst om WoW och vad jag upplevde under Koreanska Betan så har WoW mycket mera att erbjuda just nu.

Ja det var mycket dom visa på koreanska betan... Det var inte ens en 1/10 av det som verkligen finns och göra i Lineage2 men alla personer har olika uppfattningar så för dig kommer säkert WoW vara bättre men inte för mig.

Och Blizzard må vara stora men deras storhet är deras girighet därför när ingen förväntar sig att ett okänt företag ska göra en miljon "succse"om d nu stavas så.
Om du nu gillar och läsa om spel osv, ta och verkligen läs igenom allt på www.lineage2.com så kommer du se hur bra spelet är/kommer vara.

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Re: Re: Lineage II

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Jag spelade Koreanska betan av Lineage2 och det var helt ok redan i Betan.
Dock inte så bra att jag kommer spela det och nej det kommer knappast slå WoW.
Blizzard är stora över hela världen. Skaparna av Lineage2 är bara stora i Korea/Asien.

Sen ditt påstående att Lineage2 skulle ha mer än WoW är verkligen taget ur röven.
Vad jag har läst om WoW och vad jag upplevde under Koreanska Betan så har WoW mycket mera att erbjuda just nu.

Att det finns mer att göra var min personliga åsikt och eftersom den är personlig så tror jag självklart den stämmer

WoW kommer också att bli ett höjdarspel när det väl kommer men jag tror inte det kommer att komma i år iaf.
Det finns så mycket som ska göras först + att det är Blizzard vi pratar om och de vägrar släppa halvfärdiga spel.

Lineage var grymt roligt och hade det varit snyggare så hade jag säkert spelat det ännu, så det hade nästan räckt med att de hade hottat upp grafiken från 1:an till 2:an för att få många spelare.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

vilken affär har billigast frakt till sverige?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P Nut
vilken affär har billigast frakt till sverige?

mm vilken? vill också veta...

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Frågan är om det slår Ragnarok som är en tung klassiker inom online världen... visserligen FFXI verkar rätt fett också så de...

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

har kollat upp lite d här me frakten, hittade inte så mycket men så här ligger det till hos återförsäljarna som nämns hos lineages sida

gamestop $49.99 + $14.99
EBGames $49.99 + UPS avgift (pallade inte kolla upp det)
COMPUSA $59.99 + $?? (man måste maila dom för att kolla upp)
BestBuy $10.00(?) + hittade inget om internationell frakt

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen ni har anmält er till betan, jag älskade den Koreanska. spelade 4-5 timmar om dagen när ni kollat upp alla priser så posta dem *länktar*

Devlaska jo dne amerikanska betan har börjat för ca 2 veckor sedan.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Avstängd

Jag anmälde mej till Betan 2timmar efter dom gick ut med den
ja spelade oxo jädrans mycke den koreanska betan fast ja inte fatta nåt...

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Hehe, jag anmälde mig när det var ca 200 personer som röstat på den första pollen, inte så många registrerade då hoppas man kommer in snart.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Reggade mig precis efter Uibi men av vad jag vet så har ingen blivit antagen ännu.
Iaf så ingen i de forumen jag har kollat i.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

jodå, men bara amerikaner. filen e på 1.3 gig, ska kolla vad den Koreanska var på, har den kvar någonstanns...

*kollar*

Den är på 1_097_991_394 byte altså 1.03gig enligt windowns

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Såja en polare fick precis mail om att han är med.

MUSK!
Va fan , jag vill också ha ett fint mail från dem där står att jag kan ladda hem betan.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Såja en polare fick precis mail om att han är med.

MUSK!
Va fan , jag vill också ha ett fint mail från dem där står att jag kan ladda hem betan.

fyfan va fusk... lite avendsjuk faktist. Vill också få ett mail...

Men är det någon som vet vad dom går ut på när dom väljer beta testare?

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

lite random, vi kommer in snart, har frågat vart dom är. snart inte på stress test, så vill dom ha folk från europa med sig åsså

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
lite random, vi kommer in snart, har frågat vart dom är. snart inte på stress test, så vill dom ha folk från europa med sig åsså

Har du mailat dom eller? vad är då den mailadressen som du skicka till?
aaa ja hoppas verkligen dom skyndar sig och släpper in mig. Jag vill spelaaaaaa

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Har dom öppnat betan ännu? Någom som har fått besked om dom kommit med?

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem

Såja nu har 2 av mina polare kommit med.. . *suck*

världen är bra orättvis

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Avstängd

jag vill också... så orättvist.

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Förhandsbokade spelet igår så nu sitter jag och väntar på att betan kommer skickas hem med posten till mig

Förhoppnigsvis så får jag det så fort som möjligt .. stod 3-5 businessdays var frakt tiden utanför USA.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Devlaska, det enda du kommer få är garanterad OPEN beta plats, inte closed.

Hur som vill jag åsså förhandsboka. var gör jag detta?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Gnällde lite på de som håller i Lineage2 idag om att jag inte hade fått en beta ännu och att jag hade förhansbokat.

The offer from EB games and Gamestop is for open beta. Space is very limited for closed beta and we are picking specific applicants to test the CB version of the game.

Open beta will have many servers and will be able to accommodate the testers from the EB and Gamestop offers. Please understand that the Open Beta servers will fill up quickly and having a spot in Open Beta is good.

GM Goose

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Avstängd

Aja.. får väll bita ihop om ja inte får va med i US beta... Får ba hoppas att dom släpper spelet snart så jag kan köra den normalt och fint

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Jag blev godkänd för betan idag men inte testat det än.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Jag blev godkänd för betan idag men inte testat det än.

Samma här, får dock inte prata om det pga av NDA och crap ;>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Samma här, får dock inte prata om det pga av NDA och crap ;>

får man fråga vad ni skrev i era formulär?

ni får inte prata om hur spelet är? jag kan skriva hela a4 sidor om hur det är, för det är inte så stor skilnad från korean open beta iaf. och den får jag prata hur mycket om jag vill.

Frågan är vilken server ska vi spela på när det vär drar igång? i korena fanns det iaf 16 st

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1