En liten film på PS3

Permalänk
Medlem

En liten film på PS3

Jag hittade en liten film på PS3 på en svensk prylsite.
Mycket nice. Hoppas på att vi inte behöver vänta allt för många år innan Sony tänker lansera skiten i Europa.

Följ länken för att hitta filmen:
http://www.prylguiden.se/?a=746

Skål!

Visa signatur

powered by AMD (C)
XP2400+, Asus A7N8X DLX, Corsair 3200XMS C2 256MB*2, CL TI4600 128MB
WD1200JB, UltraPlex 12/4X, UltraPlex40X, Pioneer6X DVD-ROM

Permalänk
Sötast

Har du kollat spelfilmerna då? helt brutalt sjuka satt i chock i säkert en timme efter att jag sett nåra spelfilmer konsollen var snygg

Permalänk
Medlem

Kontrollen verkar mongo.. Ser ut att inte bli roligt att hålla i

Permalänk
Medlem

Jag satt hela kvällen igår och dreglade över KillZone och Motorshow. HELT JÄVLA UNDERBART om det är ingame.

Visa signatur

powered by AMD (C)
XP2400+, Asus A7N8X DLX, Corsair 3200XMS C2 256MB*2, CL TI4600 128MB
WD1200JB, UltraPlex 12/4X, UltraPlex40X, Pioneer6X DVD-ROM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Kontrollen verkar mongo.. Ser ut att inte bli roligt att hålla i

Håller med.

Permalänk
Medlem

Tycker kontrollen verkar underbar, inte lika liten som Dualshock 2.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk

Sony presenterar - världens första utegrill med DVD-spelare ^^

Och ja, handkontrollen är skrattretande.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Sötast

Kontrollen är samma som förut, om du tar bort axlarna å förlänger armarna, tror faktiskt att den är väldigt lik att ha i handen som den gamla som dom har haft nu sen 90- talet, var på tiden att dom bytte upp sig, jag älskar dual shock... men det var nog fan på tiden

Konsollen i sig såg jävlig mystisk och... ja.. svårt med ord för PS3

Permalänk
Medlem

Jag väntar och dissa hkn tills jag fått chansen och testa den. Den ser mysko ut det får jag hålla med om...

Visa signatur

powered by AMD (C)
XP2400+, Asus A7N8X DLX, Corsair 3200XMS C2 256MB*2, CL TI4600 128MB
WD1200JB, UltraPlex 12/4X, UltraPlex40X, Pioneer6X DVD-ROM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConraDargo
Sony presenterar - världens första utegrill med DVD-spelare ^^

Och ja, handkontrollen är skrattretande.

Lätt snyggaste konsollen enligt mig

Och de spelar väl ingen roll hur kontrollen ser ut, bara den är skön eller hur?

Permalänk
Medlem

men ärligt talat så försvann just en rätt stor bit charm i PLayStationets historia iomed den där kontrollern =/

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
men ärligt talat så försvann just en rätt stor bit charm i PLayStationets historia iomed den där kontrollern =/

Jag är lite besviken på att den inte hade triggers som Xbox... dom är ju underbara

Permalänk
Medlem

Måste faktiskt säga att jag tycker den är jävligt snygg med den blanka finishen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Och de spelar väl ingen roll hur kontrollen ser ut, bara den är skön eller hur?

Kan inte vara skön med de formerna >< Jag längtar redan efter 3rd-party kontroller.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk

Hm, undrar varför de gjorde kontrollern så där? Ingen man ju ha händer stora nog att använda hela den där förlängningen? Och min första tanke är att det bara kommer ställa till det, svårt att tänka mig att det där skulle vara ergonomiskt.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConraDargo
Kan inte vara skön med de formerna >< Jag längtar redan efter 3rd-party kontroller.

Vad ska du med en utegrill+dvd å en skrattretande handkontroll till ? :S fattar inte

Permalänk
Avstängd

varken konsolen eller kontrollen är final så det kan ändras 10 gånger om innan ps3 släpps våren 2006.

Permalänk

Den ser ut exakt som en fax/kopiator/scanner vi har på jobbet. Nån som vill köpa en PS3 tidigt

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Den ser ut exakt som en fax/kopiator/scanner vi har på jobbet. Nån som vill köpa en PS3 tidigt

haha, bara å säga att det är alpha-hårdvaran som sitter i

Permalänk
Medlem

http://trackerwww.prq.to/download.php/3332574/Sony%20PS3%20Pr...

Tror inte det är nåt problem att posta den här va?

Är det där ingame så är det helt sjukt

Edit: Goddamit... Detta gör ju fan alla pcspel omoderna över en natt

Eller över ett år iallafall

Permalänk
Medlem

jag gillar designen på kontrollen. dom hinner förhoppningsvis fila lite mer på den under året innan releasen

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk

Boomerang handkontroll och kylskåpsdesign på låddan^^

Tilltalade inte mig nämnvärt men väntar lite tills jag får se grejerna IRL innan jag uttalar mig.....

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Den ser rätt snygg ut när den står upp men när den ligger ner så ser den verkligen grotesk ut.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Jag skiter helt ärligt i hur ps3an ser ut :), sålänge spelen gör mej nöjd så är det lugnt, ser ju fortfarande inte sämre ut än xboxen

Permalänk
Medlem

Handkontrollen är bland det fulaste jag sett.

Permalänk
Medlem

Jag tycker själva ps3:an var väldigt fin men handkontrollen ser ut som ett fiasko... Jag gillar dual shock

Permalänk
Medlem

PS3an blir det för mig, skönt att Sony går ut o visar vart skåpet skall stå. Kontrollen ser ju väldigt annorlunda ut, men den e kanske skön att hålla i.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaqob
http://trackerwww.prq.to/download.php/3332574/Sony%20PS3%20Pr...

Tror inte det är nåt problem att posta den här va?

Är det där ingame så är det helt sjukt

Edit: Goddamit... Detta gör ju fan alla pcspel omoderna över en natt

Eller över ett år iallafall

killzone,det där vestern spelet,shogun spelet,heavenly sword och motor storm såg mer än ok ut.
nu är det bestämt,det blir en ps3 för mej,speciellt om ett nytt ff7 finns till den.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Dom där trailersarna är enbart CGI. Alltså helt datorrenderade. VArför kan inte alla förstå det?

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

FF7 verkar inte komma iofs.. Det var bara ett demo för att visa hur det kunde se ut (är ju realtid på PS3an). Men SquareEnix lär ju få viss respons efter det där..

Mothman: Tyvärr är de inte det. Killzone har iallafall blivit bekräftat av Sony att det är realtidsrenderingar som gjorts. Motor Storm vet jag inte. FF7 är som jag skrev ovan bekräftat som realtid även det. Fight Night likaså. Listan kan göras lång.. Men kolla in spelforumen.

Visa signatur

» Macbook Air M1