Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vad heter du i spelet? Vad är du för "typ" av gubbe och vilka fordon har du?

Spelar som airme(NC-Werner)

Har certifikat för Reaver och Mosquito (ville testa min nya joystick). Har även mellan assult så man kan försvara sig inne i tornen och baserna. Tänkte logga på om en 10min. Kör nog en del ikväll.

PS. Använder någon ventrilo eller teamspeak? Vilka outfits är ni med i?

Visa signatur

Aorus X7 Pro V3 17,3" Full HD i7-4870HQ / 16GB / 1TB+2x256GB SSD / GTX 970M 3GB SLI / Win8.1

Laptop: ASUS ZENBOOK UX32VD CI5 1.7 4GB/500 + 24 SSD GT620M 13.3" W7HP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starliner

Spelar som airme(NC-Werner)

Har certifikat för Reaver och Mosquito (ville testa min nya joystick). Har även mellan assult så man kan försvara sig inne i tornen och baserna. Tänkte logga på om en 10min. Kör nog en del ikväll.

PS. Använder någon ventrilo eller teamspeak? Vilka outfits är ni med i?

Vi hade tänkt starta en egen SweC/Svensk Outfit

Permalänk
Medlem

Träffade på schnucky igår när jag lirade, såg honom då han sa någonting trevligt på broadcast Det verkar som du har ganska bra koll på allting redan nu, och grattis till BR6! Vilket implant skaffade du? Enhanced targetting? Jag diggar den, svårt att lira utan den.

Btw, även fast du har anti-vehicular cert precis som jag har, så dödar man tanks väldigt sällan. Det är lite synd, men jag diggar min phoenix ändå

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zath
Träffade på schnucky igår när jag lirade, såg honom då han sa någonting trevligt på broadcast Det verkar som du har ganska bra koll på allting redan nu, och grattis till BR6! Vilket implant skaffade du? Enhanced targetting? Jag diggar den, svårt att lira utan den.

Btw, även fast du har anti-vehicular cert precis som jag har, så dödar man tanks väldigt sällan. Det är lite synd, men jag diggar min phoenix ändå

Jupp, Phenoix är coolt, funderar dock på att skaffa Jackhammer :/ Som sagt, man dödar ej tanks så ofta.

Permalänk

Finns det ingen 7dagars gratis trial längre? Jag ser bara 30-dagars trial som kostar pengar och det känns inte aktuellt just nu...
Vet att det har funnits gratis 7dagars förut (och 30dagars också!).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter
Finns det ingen 7dagars gratis trial längre? Jag ser bara 30-dagars trial som kostar pengar och det känns inte aktuellt just nu...
Vet att det har funnits gratis 7dagars förut (och 30dagars också!).

Mjargh! Kolla första sidan!

Permalänk
Medlem

Tankade nyss ner spelet och tänkte provlira lite. Men vad ska jag välja i början?
Infantry, Tanarus eller Cosmic Rift? Är det olika fraktioer? Vilken är bäst och vad har ni valt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Tankade nyss ner spelet och tänkte provlira lite. Men vad ska jag välja i början?
Infantry, Tanarus eller Cosmic Rift? Är det olika fraktioer? Vilken är bäst och vad har ni valt?

Hmm jag känner inte igen något av de där. Har du hittar till Werner som är servern? Där ska du välja New Con... något Sedan är det bara att börja panga och fixa cert på nya saker när man går upp i rank.

Schnucky: Blir de någon swec outfit är jag självklart med, skicka PM eller citera mig så jag kommer ihåg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Infantry, Tanarus eller Cosmic Rift? Är det olika fraktioer?

Mjargh!

WTF?
Välj New Conglemerate på servern Werner!

Permalänk
Medlem

jag fattar absolut noll

Permalänk
Medlem

Vet inte vad du tankat, men fel är det ivf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mmmmjoohhh.JP...

jag fattar absolut noll

Har du tankat planetside? Det där är ju standard-station-programmet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av head
Vet inte vad du tankat, men fel är det ivf

Det kan inte vara sant! Tog mig 8 timmar att få ner skiten

När jag installerade så stod det Planetside iaf =/

EDIT: Hittade en Planetside.exe men när jag trycker på den står det: Please start Planetside unsing the launchPad.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3

Det kan inte vara sant! Tog mig 8 timmar att få ner skiten

När jag installerade så stod det Planetside iaf =/

Prova tanka detta:
http://www.marcopolo.me.uk/psinstall.exe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Prova tanka detta:
http://www.marcopolo.me.uk/psinstall.exe

Exakt den installationen var det jag körde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Exakt den installationen var det jag körde.

Hahaha... Det måste vara såhär "UL" kom till!

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk

Jag får samma skit ungefär...

Permalänk
Medlem

Nu har jag avinstallerat det. Men när jag ska lägga in det igen säger den att disken är full, men jag har fan 33gb ledigt =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Nu har jag avinstallerat det. Men när jag ska lägga in det igen säger den att disken är full, men jag har fan 33gb ledigt =/

Nu har jag hjälpt 9 st med detta problem. Inte igen.
Gör om allt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Nu har jag hjälpt 9 st med detta problem. Inte igen.
Gör om allt.

Jag fick också samma problem, att den säger att det är slut med utrymme på disken.
Jag har gjort om fyra gånger.

Provar att boota om och se ifall det blir bättre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter

Jag fick också samma problem, att den säger att det är slut med utrymme på disken.
Jag har gjort om fyra gånger.

Dagens ungdom
Att de inte läser allt.

Permalänk
Medlem

Har gjort om allt från början nu men det funkar fortfarande inte. Stördare installation får man ju leta efter

Känns som jag klarar mig utan Planetside om det är så här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Har gjort om allt från början nu men det funkar fortfarande inte. Stördare installation får man ju leta efter

Känns som jag klarar mig utan Planetside om det är så här.

Det är ju Planetside det är fel på.

Nu ska jag spela! Achtung!

Permalänk

Bleh, jag provar Zartax och tankar hela skiten från fileplanet... den där andra installern var ju rena skämtet...

Permalänk

Idioti att man måste titta på filmen första gången, ingen knapp att stänga av skiten. Hatar spelet redan, kan inte ställa ner mus hastigheten har den på minimum men det går för jävla fort.

Permalänk

Ja, jag kollade på desperate housewifes medan filmen spelades

Visa signatur

Att skapa en särskild rökavdelning på en restaurang, är inte det lite som att skapa en egen pissavdelning i en pool?

Permalänk

Gick med dom röda och det var mindre bra, dom har ju inte en chans finns så många fler av dom andra factions.

Permalänk

De blåa ska det va!

Permalänk
Medlem

Fick också problem med installern. Men det finns en version med hela spelet som man tankar direkt va? Jag tror jag fixade det genom att starta om installationen och sedan spamma på "retry" eller något sådant

Permalänk
Medlem

Heter Kendouy ingame så jag är gärna med. Kör som infanterist atm.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz