Spelar du ngt spel du är bra på?

Permalänk
Medlem

Var den tredje bästa som spelade den gamla matrix modden Existence till HL fast sen var det ju kanske 50 pers högst som spelade det också

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Medlem

Får nog säga,
Jedi knight outcast och Jedi academy

Permalänk
Medlem

hehehe e-penis tråd!:)

Jag är bäst på Quake Team Fortress.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belseb
Medelmåtta på det mesta inom spel, får väl skryta med att man känner en CPL spelare i Painkiller.

Ja, skall vi snacka om folk vi känner så kan ju jag dra till en sak. Har en kusin som var ledare för svenska landslaget i rocket arena för några år sedan.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction
Ja, skall vi snacka om folk vi känner så kan ju jag dra till en sak. Har en kusin som var ledare för svenska landslaget i rocket arena för några år sedan.

Heh, kan ju säga att jag suttit å käkat pizza å snackat skit med världens bästa Q3-spelare (Fatal1ty inräknat)

Permalänk

Var duktig på mohaa och vad med i en av de bästa clanerna i CoD. Har slutat spelat för nåt halvår sen så nu blir det bara Mgs3 på ps2

Permalänk
Medlem

för nåra år sen var min bror rankad 2a bäst i världen i Kingpin...var också snuskig i Q3 där ett tag också..

själv har ja inget att skryta med :).. försökte väl hänga på han i kingpin ett tag, var med i nån klan men fick megadäng av han jämt..
i Q3 går det inte heller ta han

Visa signatur

Ride Hard, Die free \mnm/

Permalänk
Medlem

jag är väll hyfsad på et och rtcw, men inte super bra precis.
Spelar endel WoW me, men är inget vidare bra där
Sen kan man ju skryta om att man känner Sk|Survivor irl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
Markus du snackar om eller? ^^
Själv har jag inte förlorat ett enda pracc tillsammans med denna under en tvåmånaders-period, vikken merit!

[€dit] och ägde just renis på public

Pfft såg denna kommentar nu först..rofl du aega mej din lagger? Mycket snack:> Får ju inte pracca så mycket,(Dvs inget alls just nu) vilket gör att man suger just nu.

Klart jag menar Markus a.ka iN-ferus.;)

Visa signatur

Sys:Intel Q9450@3,2 Ghz, Nividia GTX260 (192), 4Gb Ram DDR2, 750Gb SATA2 Samsung F1 HDD, X-Fi Fatality Ljudkort, Corsair 750w HX.

Permalänk
Medlem

nej, jag har tyvärr tappat intresset.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Min bror van en tunering i master blaster för ett par år sen

Permalänk

En polare vann nordiska mästerskapen i Q2 för några år sen, om det ens är nåt att skryta med längre.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Slår datorn på svåraste "insane" i Dawn of War hälften av gångerna och förlorar nästan aldrig på internet, anser mig själv mycket duglig med dawn of war.

1on1 självklart

Permalänk

Harpan

Visa signatur

Byt till svorak http://aoeu.info

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUlan_el_karv
Harpan

Tid?

Permalänk
Medlem

Är rätt bra på typ alla fps spel och spel där det gäller att vara snabb, men är ganska kass på stategi spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krippe
Halo till pc smeker dödskönt i kistan eller.. jag Var bra, e nog inge vidare..
var med i [CA], låg 2a i sverige i nån vecka sen splittrades vi för flera tröttnade på o spela mycket... men det var tider
vi borde fixa en sweclockers halo server!

Mohhahaa, vi slog er nästan^^ Phear [MF]

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

En kompis till mig tillhör de som är bäst i världen på SOF2

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
Tid?

50 på ta tre som bäst

EDIT: Något sånt på ta ett också.

Visa signatur

Byt till svorak http://aoeu.info

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUlan_el_karv
50 på ta tre som bäst

EDIT: Något sånt på ta ett också.

Jay, rekord på 38/39 om jag inte minns helt fel, tog bort screens vid formatering efter att jag slutade spela. Spelat lite smått på senare tid men har bara print ner till 45.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krippe
Text...

vi borde fixa en sweclockers halo server!

Sant Det skulle vara kul!

Permalänk
Medlem

Jag spelar i en swat4 klan som heter s4se, swat4.se står det för och jag tycker vi är hyfsat duktiga iallafall

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att lägga upp en Halo server på andra burken, har spelet någonstans

Permalänk
Medlem

Är väldigt bra i Call of Duty & Call of Duty United Offensive

Visa signatur

I'll be there till the end, When everything falls down, Will you hold my hand

Permalänk
Avstängd

Skulle väl vara CMR 04 då..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

CSS

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

tony hawk 1
Vet någon vad rekotdet för ett enda trick är på det spelet?

Visa signatur

Dator: Antec 1080, 430w:Msi k8n neo nForce3: 2x512KIngston ValueR 3200 400mhz: AMd 64 3200+(clawhammer) @ 3600+: X800XT PE 520/560: 1x seagate 160gb SATA 7200rpm, 1x seagate 200gb SATA 7200rpm: Soundblaster Audigy2 ZS: Razer Diamondback Plasma och 1 Magma +Hyperglides: Logitech Media keyboard: Sennheiser pc 160: Samsung 959NF 19" @ 1280x1024 100HZ

Permalänk

Orka inte läsa igenom allt skit ... men jag anser mej väl bland eliten i sverige påNeverwinter nights + båda exp ... lirade fan hela tiden ... va skillad dock jag lira RP .... men lite Arenas blev de väl

Permalänk

hahah vet inte vad som räknas som bra...
Men själv anser jag mig som bra efter att ha klarat
Might and Magic 6,7,8,9 ett oräkneligt antal gånger
maxat ut alla gubbar med mera =P

Visa signatur

Fritte