Permalänk

Eyetoy till X-box?

Jag undrar om det finns typ eyetoy till X-box? I såna fall vad heter det ?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Nej det finns inte.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Okej, fan vad jobbigt. Så det finns inget liknande spel till x-box?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

det suger faktiskt det..
Enda i samma kategori som eyetoy.. typ e väl den där kareoke grejen.

Fattar inte varför ms inte gjort nån eyetoy till boxen heller faktiskt. Men vem vet, sony kanske har patent på kameror som används till konsoller?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Finns det ens såna spel till PC?

Vad jag vet så är det en logitech kamera med inbyggd rörelsedetektor som sony slänger på nytt skal och skriver sony på. Sen dumpar de priset rejält när de säljer den.
Spelen är utvecklad till största delen av Sony själva.

Antar att det får bli MS egna uppgift om det ska komma något sånt till xboxen.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

jag tror att med nån kamera, kommer inte ihåg märker dock.. var säkert creative eller logitech. Så följde det med nåt liknande eyetoy.

Men de ju inte samma sak att vifta framför skärmen som att stå framför tvn o göra bort sig.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

kommer till xbox 360

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk

Haha nej det är inte jag som ska skämma ut mig, jag har Ps2. Nej hade tänkt köpa nåt eyetoy liknande till min kusin som fyllde 9 precis å hon har xbox men det får bli en sån där dansmatta istället.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nalle6killer
kommer till xbox 360

Källa?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if