Permalänk
Medlem

Razor diamondback plasma

Är det någon som vet om Diamonback plasma har kommit till sverige än?? eller om dom kommer i slutet av Maj ?

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

Jag förhandsbokade min 2005-04-14 hoss webbis, enligt dem ska musen komma 2005-06-01, men det återstår att se.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

vad är webbis för nått ?

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem
Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

någon skillnad emot magma?

Permalänk
Medlem

En bild kanske bevisar skillnad
Limited Edition, dvs denna mus kommer gå åt snabbt!
Tur att man bokade den för ett bra tag sedan.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk

Finns att boka på maxfps.

Permalänk
Medlem

Det finns fortfarande limited mx518 ute i handel och dom har funnits länge. Så limited innebär inte att dom tar slut fort men dom kan ju göra det

Permalänk
Medlem

Kopierat från datorbutiken :
OBS! Denna mus släpps i slutet av maj och kommer ut i begränsad upplaga. Så fort de är på väg till oss kommer ni att ha möjlighet att beställa dem.

Kopierat från razerzone.com :
Only limited quantities of the Razer Diamondback will be available for shipping from May 2005 so get yours now!

När det är slut, är det slut.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

Har besällt en idag på komplett. =D hoppas den är bra. snyggaste musen jag sett änn så länge iaf

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

men det är ju bara en annan färg? annars är det ju samma som magma ju?

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Japp samma, bara olika färg som du såg.

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

ahh orka bry sig vilken färg bara han har en bra mus hehe kostar den mer lr?

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Klart som fan den kostar mer!

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

haha men då är det ju onödigt hehe hellre köpe man en nästan likadan men billigare hehe

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Smakar det så kostar det.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

Precis. Man måste va lite kräsen.. Den kommer passa bättre till min blåa qpad.

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

Och till mitt Antec chassi.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

hmm ok... Jag tycker att min mx700 är klart snyggare... Är det bara jag som gillar stilren design och konsekvens?
Äh, razersheisse

Permalänk
Medlem

Säger bara 3.0 ....
Annars va denna väldigt snygg men inte värd pengarna!

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Förutom utseendet mellan "plasma" & "magma" är det också en annan sensor på plasman, av typ "infrared".

skillnaden snackas det om, att den infrared sensorn skulle kunna läsa
av underlaget bättre på svarta musmattor.

Visa signatur

*****PS:...all stavknas från c2c e © skyddat ;)*****
>---------------------(3DMark)--------------------<
{03-64.620p}-{06-16.890p}{Vantage-10.103p}
-->("Profil", för HårdVara info.Gammal info,ej uppdaterad!)

Permalänk
Medlem

fick besked av komplett.se att den inte skulle komma för ens om 2-3 veckor

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Avstängd

Säker samma skit som gamla Razer 2000, eller har dom fattat att kulorna hör hemma i kalsongerna?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Säker samma skit som gamla Razer 2000, eller har dom fattat att kulorna hör hemma i kalsongerna?

Jag vet inte riktigt vad du menar med skit, jag antar att det du menar är ett flertal Gaming Awards samt att flertalet profesionella spelare använde dessa möss kring år 2000. För övrigt så var optiska möss för fem år sen förjävla skitkassa, och därför fanns det inte så mycket att välja på. Om det nu klassas som 'skit' får du väl stå för. Jag kan bara säga att min Razer Boomslang 1000 var den bästa musen jag haft, tills jag köpte 3.0an, tre år senare.

För övrigt är Razer Diamondback en av de mest populära gamermössen i dagsläget och har också fått mycket goda betyg från flertalet sidor.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Jag vet inte riktigt vad du menar med skit, jag antar att det du menar är ett flertal Gaming Awards samt att flertalet profesionella spelare använde dessa möss kring år 2000. För övrigt så var optiska möss för fem år sen förjävla skitkassa, och därför fanns det inte så mycket att välja på. Om det nu klassas som 'skit' får du väl stå för. Jag kan bara säga att min Razer Boomslang 1000 var den bästa musen jag haft, tills jag köpte 3.0an, tre år senare.

För övrigt är Razer Diamondback en av de mest populära gamermössen i dagsläget och har också fått mycket goda betyg från flertalet sidor.

Razer 2000 var tänkt att ersätta min trötta MS Optical (gammalt skräp,bland dom första) men dock så har jag MS musen kvar än medans Razer:n samlar damm i något hörn... försökte att använda den i hela 5 dagar innan jag gav upp.

Så skit? yep

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Razer 2000 var tänkt att ersätta min trötta MS Optical (gammalt skräp,bland dom första) men dock så har jag MS musen kvar än medans Razer:n samlar damm i något hörn... försökte att använda den i hela 5 dagar innan jag gav upp.

Så skit? yep

Om jag vore du så skulle jag ha testat musen innan jag köpte den. Åtminstone sett till så att den passade min hand...

Sen att smutskasta en helt annan mus för att du ogillade en föregångare är väl kanske inte direkt smart på något sett. Någon annan kanske råkar lyssna och du kanske också går miste om något?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Napoleon
Om jag vore du så skulle jag ha testat musen innan jag köpte den. Åtminstone sett till så att den passade min hand...

Sen att smutskasta en helt annan mus för att du ogillade en föregångare är väl kanske inte direkt smart på något sett. Någon annan kanske råkar lyssna och du kanske också går miste om något?

Problemet var att den knappt fungerade, men jag säger inte att dom nya är samma skit

Formen på 2000 var helt okej, funderade till och med att bygga in min optiska i skalet.. men nää.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Problemet var att den knappt fungerade, men jag säger inte att dom nya är samma skit

Formen på 2000 var helt okej, funderade till och med att bygga in min optiska i skalet.. men nää.

Det var inte så att det var ett måndagsex? I vilket fall som helst så är du en av få som jag har hört om som har haft problem med den. Om det nu är så att det är vanligt så är det fortfarande ingen anledning att kasta skit på en annan produkt. Att säga att man har haft kvalitetsproblem med en produkt från företaget är väl ok, men det gjorde du inte.

Permalänk
Medlem

har hört lite att man måste ställa in Hz på usbn. e det nåt nån har gjort lr det funkar bra när man bara installerar det som följer me plasman??

Permalänk
Medlem

mm man ska höja den till 500hz sedan se till att ha de senaste drivisarna och ändra muskurvan lr va d heter;)

Visa signatur

OMG