Permalänk

bärbara vill inte ladda batteriet?

Har nu här hemma en bärbar Fujitsu/Siemens som jag ska fixa lite på till en polare. Men jag har ett problem. Den laddar inte batteriet. När man sätter i sladden utan att sätta i datorn så visar den att den laddar en kort stund sen så visar den bara en pinne batterietiden. Sen händer inget mer.

Ja jag vet att batteriet kan vara kasst men kan det vara nån inställning eller nåt som spökar?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Gäst

Det låter som att batteriet har sagt sitt.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk

okej, Den har lite små sjukdomar. Även cd-romen beeter sig lite knasig. Den spelar inte alla skivor dock så är den ganska enkelt att uppgradera då det bara är att trycka på en knapp så åker den ut.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

ring FS och kolla. alternativt formatera och kolla om det är mjukvarufel. annars garantifel. eller köp nytt batteri.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.