Vilka speltidningar finns det?

Permalänk

Vilka speltidningar finns det?

Och vilka fanns det?

Kommer på följande:

Sega force
Nintendomagasinet
Super power (senare Super Play)

fanns nån egen tidning för playstation oxå va?

Jag tänker på svenska tidningar nu.

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk
Medlem

PCgamer
GamePro

Permalänk

Player 1 finns nu

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk

PCgamer är ju en klassiker, jag får dra ner till pressbyrån och kolla dagens utbud hehe.

Super power var den bästa enligt mig, dom hade så sjuka recensioner dom skrev på ett ganska humoristiskt sätt. Särskilt kommentarerna till screenshotsen

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk
Medlem

Svenska PC Gaming World fanns, tyvärr lags tidningen ner. Samma sak med de norska och danska tidningarna...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

XBM: Xbox Magazine

Permalänk
Medlem

Sveriges bästa och billigaste =p .... Gamereactor!

Permalänk
Medlem

Reset är väl den enda enligt mig som håller någon högre klass nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chillerW
Sveriges bästa och billigaste =p .... Gamereactor!

Hehe.
Ganska läsvärd faktiskt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gamereactor suger, allt de snackar om är halo och halo2...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Usch, Gamereactor. Jag har väl bara läst ett nummer och det var nog. Kommer inte ihåg om jag sparade det eller ej, men det borde jag ha gjort. För det var många fakta- och stavfel i det numret. Sen skriver dom inte så överdrivet bra heller.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Nintendomagasinet var riktigt bra, jag har nästan alla nummer.

Och Gamereactor är mycket bättre än alla tidningar som kostar pengar.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Bästa speltidningen är Super Play! Lätt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Bästa speltidningen är Super Play! Lätt!

Japp.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Inaktiv

Svenska Playstation magasinet

Permalänk
Medlem

Bäst nu: Player1
Bäst förr: Datormagazin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Bästa speltidningen är Super Play! Lätt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan_s
Japp.

Förutom att dom inte är så begåvade på att recensera PC-spel, eller har iaf hänt att dom inte varit det ;P Annars gillar jag Super Play, och PCG, enda speltidningarna jag fortfarande läser regelbundet

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Highscore var bra i början av 90-talet men sen gick det utför tyvärr. Sen fanns det en annan bra tidning då som hette Interface eller något liknande.

/Viktor

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Svenska PC Gaming World fanns, tyvärr lags tidningen ner. Samma sak med de norska och danska tidningarna...

när lades PC Gaming World ner

Permalänk
Medlem

Incite PC games, hyffsad tidning... an någon anledning en del halvnakna brudar i och dumma kommentarer.... om jag inte minns fel fick dom lägga ner pga det.

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

Pocketplay en trevligt tidning.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vg132
Highscore var bra i början av 90-talet men sen gick det utför tyvärr. Sen fanns det en annan bra tidning då som hette Interface eller något liknande.

/Viktor

High Scores mjukporr blandat med spel var det bästa som fanns '96... antagligen mest eftersom man var 13 då

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.