Angående StarWars Galaxies!

Permalänk
Medlem

Angående StarWars Galaxies!

Tjenna,
har läst lite om det ena och det andra angående Starwars galaxies.
Många säger att dom tycker att det har blivit urtrist, och andra säger motsatsen.
Det springer tydligen runt enbart Jedis och Bounty's överallt nu enligt många.
Till min fråga: Jag har lirat trial versionen av SWG och tycker det verkar rätt ballt.. Jag är också starwars fan.
Jag undrar om det är värt att införskaffa sig SWG och börja lira det? Och hur mycket kostar det i månaden?

Tack på förhand!

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem

Om du kollar lite längre ner så hittar du den här tråden:

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=16425...

Bättre om du frågar där....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Jahaja ^^ Denna tråd duger inte då? ;D

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk

Det kostar ca 15-20dollar/mån(120-140:-/mån) att lira det... fast det kräver ju kreditkort;)
Har haft trial nu i 2dagar och det verkar ett bra spel:) Star Wars fan är jag också:D

Permalänk
Medlem

Kreditkort behöver man inte enbart
Du kan använda "Prepaid game card" vilket man kan köpa på diverse sajter!
Prepaid carden brukar ligga på 60dagar för 300kr tror jag det är Funkar ganska smidigt vad jag vet!

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pHeerB
Kreditkort behöver man inte enbart
Du kan använda "Prepaid game card" vilket man kan köpa på diverse sajter!
Prepaid carden brukar ligga på 60dagar för 300kr tror jag det är Funkar ganska smidigt vad jag vet!

Jo det kan man blir då väl billigare Man ska hellre köpa Prepaid game än att betala per månad....Räknar man så är det bäst att du köper den,billigare är det..

Permalänk
Medlem

For sure!

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Om du kollar lite längre ner så hittar du den här tråden:

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=16425...

Bättre om du frågar där....

Rekomenderar att ni kollar in länken innan ni köper eländet

Permalänk
Medlem

Grymt buggigt efter nya CU, characters, quests, ja, hela spelet. Är ju bara och läsa på forumet på deras sida.
Inte värt mina slantar nå mer iaf, dyker kanske tillbaks om några månader för att se om dem lyckats fixa något.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TuX81
Grymt buggigt efter nya CU, characters, quests, ja, hela spelet. Är ju bara och läsa på forumet på deras sida.
Inte värt mina slantar nå mer iaf, dyker kanske tillbaks om några månader för att se om dem lyckats fixa något.

Instämmer! Det gar gååt från ett bra MMO till ett klicka tills den dör Diablo 2 spel

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|